دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
رییس سازمان بسیج مستضعفین:
غلبه جریان رسانه‌ای حق بر غول‌های رسانه‌ای از دستاوردهای طوفان‌الاقصی بود
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جریان رسانه‌های مردمی و طرفدار مظلومین و رسانه‌‌های حق توانستند در یک نبرد کم‌نظیر در غزه، بر غول‌های رسانه‌ای دنیا غلبه کنند و این یکی از دستاوردهای طوفان الاقصی است

آوای خزر - آزاده بابانژاد: چهارمین یادواره ۳۳۰ شهید رسانه کشور و شهدای غزه، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور خانواده‌های شهدا، مسوولان فرهنگی، معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی رسانه و بسیجیان کشور در حال برگزاری است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: حوادث امروز غزه بشریت را در یک آزمون قرار داده است که هم خداوند شاهد عمل ماست و هم صفحات تاریخ نحوه برخورد تک تک انسان‌ها را ثبت و ضبط خواهد کرد.

او ادامه داد: شهدایی که مظلومانه به شهادت می‌رسند و خون پاکشان خیزش عظیمی را به پا می‌کند، دل های عدالت‌جو را به لرزه در آورده است.

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: این حوادث دردناک برای اولین‌بار نیست که اتفاق می‌افتد، در این حادثه، جریان رسانه‌های مردمی و طرفدار مظلومین و رسانه‌‌های حق توانستند در یک نبرد کم‌نظیر بر غول‌های رسانه‌ای دنیا غلبه کنند و این یکی از دستاوردهای طوفان الاقصی است.

او بیان کرد: با تمام هزینه‌های گسترده‌ای که دشمن انجام داده، اما اخبار و حوادث جوری حرکت کرد که در نبرد رسانه‌های حق و باطل، پیروزی برای رسانه‌های حق بود و رسانه‌های باطل به شکست خود اعتراف کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این پیروزی به حرمت خون شهدای رسانه کشور و شهدای غزه به دست آمده است.

این مسوول با بیان اینکه هر کدام از ما رسالت سنگینی داریم، افزود: در این شرایط آزمایش می‌شویم هر کدام باید برای مردم فلسطین مطابق بر حق و انصاف، رسانه باشیم.

او اظهار داشت: این نخستین‌بار نیست که مردم فلسطین قتل عام می‌شوند، از سال ۱۹۱۷ تاکنون یک تقابل بین فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها وجود دارد به عنوان نمونه در حادثه صبرا و شتیلا در دو ساعت ۶ هزار انسان بیگناه به شهادت رسیدند.

سردار سلیمانی بیان کرد: دفاع ملت‌های جهان از فلسطین، بیانگر این است که اذهان جهان در برابر ظلم و ستمی به بیداری رسیده است و کار رسانه‌ای جبهه مقاومت به خوبی پیش رفته است.

در این مراسم، اطلس شهدای رسانه کشور رونمایی شد که یکی از اسامی در این اطلس نیز، شهید سلیمانی مسوول نشریه ثارالله است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار