دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
جانشین فرمانده سپاه کربلا:
«جام امید» فرصتی برای تشریح عملکرد مسوولان
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران رویداد رسانه‌ای جام امید را بهترین فرصت برای تشریح اقدامات و دستاورد‌های مسوولان عنوان کرد.
زهرا شریفیآوای خزر: سردار احمد برسلانی روز چهارشنبه در اختتامیه نخستین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید مازندران با رویکرد، جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۷ شهید رسانه استان، به اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور اشاره و بیان کرد: لازمه داشتن ایران قوی مشارکت حداکثری در انتخابات است زمانی ایران قوی خواهیم داشت که انتخابات در سلامت، با رقابت و در امنیت برگزار شود.

وی افزود: دشمن در انتخابات ۱۴۰۲ به‌دنبال ناامیدسازی نوجوانان و جوانان نسبت به آینده خودشان است، در این شرایط وظیفه رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم سنگین‌تر می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در گذشته‌های دور دو نگاه وجود داشت یک نگاه غرب گرا؛ روشنفکرانی که تمام نگاه و امیدشان به این بود که از غرب امیدی برای آن‌ها تزریق شود تمام نگاه و امیدشان به سمت کشور‌های غربی بود، اما نگاه دوم که نگاه انقلابی، ولایی و جهادی است به داخل کشور نگاه می‌کند.

وی بخش دفاعی، تولید و آگاهی مردم را ایران قوی مهم دانست و افزود: در بخش دفاعی که فرماندهی آن‌را مقام‌معظم رهبری بر عهده دارد در اوج قدرت بوده و به بازدارندگی رسیدیم.

برسلانی ادامه داد: آن‌روز که قدرت ساخت کم‌ترین تجهیز و ابزار دفاعی را نداشتیم، اما امروز بخشی از کشور‌های غربی و شرقی به فناوری ما نیاز پیدا کردند.

وی افزود:، اما در بخش تولیدی آن افرادی که توسط مردم عزیز ما انتخاب می‌شدند انتخاب آن‌ها اگر چنانچه با آگاهی و بصیرت نبود و افراد غرب‌زده پای کار می‌آمدند و مدیریت را به‌دست می‌گرفتند به مدت چندین سال در کشور چالش‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایجاد می‌شد.

برسلانی ادامه داد: با مدیریت تصویری چه بلا‌هایی بر سر کشور آوردند، اما وقتی نگاه ولایی، جهادی و مردمی پای کار آمد اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفت البته در این بخش متاسفانه در اطلاع‌رسانی کوتاهی شد تا مردم نتوانند نسبت به عملکرد خادمان خود آگاهی داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران رویداد رسانه‌ای جام امید را بهترین فرصت برای تشریح اقدامات و دستاورد‌های دولت دانست که رسانه‌ها در آن نقش اثرگذاری دارند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اگر قرار باشد تحریم را شکست دهیم باید بر جریان تحریف قالب شویم؛ دشمن به‌دنبال وارونه‌سازی و نا امید کردن نوجوانان ما است.

برسلانی بیان کرد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی تلاشش در جنگ شناختی است و تلاش می‌کند با این جنگ شناختی ادراکات مردم و نوجوانان ما را تحت تاثیر دروغ‌های بزرگ قرار دهد؛ اینجاست که رسانه‌ها باید با تبیین حقایق و تولید محتوا نقش خود را عملیاتی کنند.
 
«جام امید» فرصتی برای تشریح عملکرد مسوولان
وی افزود: در جنگ ۹۵ روزه غزه، رژیم صهیونیستی با آمریکای جنایتکار و ایادی غرب مظلومان جهان را به شهادت رساندند این رسانه‌ها بودند که افتخارات بزرگ خلق کرده و جهان را بیدار کردند.

برسلانی آگاه‌سازی جهان را مهم‌ترین دستاورد طوفان‌الاقصی عنوان کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی درست بیش از ۵۰۰ هزار نفر به دادخواهی مظلومان شتافتند.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگر از سخنانش به فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه محرومیت‌زدایی و عمرانی اشاره و میزان اعتبار در این بخش را ۲هزار و ۲۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل احداث ۲۱ ورزشگاه و سالن‌های ورزشی، تکمیل ۵۰۰ واحد کارگاه‌های اشتغال‌زایی، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها ۵۱ پروژه به طول ۷۰ کیلومتر و لایروبی، مرمت و احداث آببندان ۵ پروژه به مساحت ۲۵۰ هکتار از جمله طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی است که بهره‌برداری شد.

وی طرح سالم‌سازی دریا در رامسر، نیروگاه زباله‌سوز ساری، احداث مسکن محرومان، اجرای شبکه فیبر نوری، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها را از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی در دست اقدام بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران اعلام کرد که ۳ هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شد.

برسلانی به خدمات‌رسانی ۵۲ هزار و ۵۳۵ گروه جهادی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در همین مدت ۷۵ هزار نفر در حوزه آموزش توانمندسازی شدند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران به ۴ هزار و  ۹۶۵ اشتغال‌زایی دولت سیزدهم در مازندران اشاره کرد و گفت: در همین مدت ۱۴۰۰ صندوق قرض‌الحسنه در استان فعال شد.

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_مازندران

#اخبار_امید

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها