دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا مازندران:
بی‌تفاوت‌ها؛ تیزکننده‌ی شمشیر باطل
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا معتقد است که بین جبهه حق و باطل باید یکی را انتخاب کرد و حد وسطی نداریم و آن‌هایی که می‌گویند هیچکدام نیستیم در واقع بی‌تفاوت‌ها هستند، آن‌ها در طول تاریخ تیز کننده‌ی شمشیر باطل بودند و هیچ وقت از بی‌تفاوتی، سود نبردند.
زهرا شریفیآوای خزر: حجت‌الاسلام یدالله غلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به نبرد دائمی جبهه حق و باطل از دوره هابیل و قابیل گفت: چالش امروز ما با استکبار جهانی اول اعتقادی سپس سیاسی است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا مازندران گفت: شدیدترین درگیری بین حق و باطل در طول تاریخ هم‌اکنون در حال انجام است؛ جبهه کفر به سرکردگی استکبار جهانی با تمام امکانات به جنگ جبهه حق آمد و جبهه حق هم بی‌نظیرترین حضور خود را نشان داد و ما امروز قوی‌ترین جبهه حق را شاهد هستیم.

وی افزود: امروز چندین هزار گردان در جبهه حق آماده و منتظر فرمان، ولی زمان خود هستند و هیچ ترسی از شهادت و ایثار و فداکاری ندارند.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه این آوازه و قدرت به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ایران عزیز بعد از هزار سال بر سر پیچ تاریخی انتقال قدرت در زمره کشور‌هایی قرار گرفت که اگر نظرش را تامین نکنند، مدعیان قدرت از غرب نمی‌توانند به جایی برسند.

وی افزود: مردم از زمان آدم تا قیامت یا در جبهه حق و یا در جبهه باطل تعریف می‌شوند؛ برخی‌ها اذعان دارند ما هیچکدام را نیستیم؛ در این زمینه ما گروه وسط نداریم و این‌ها بی‌تفاوت‌ها هستند.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: بی‌تفاوت‌ها در طول تاریخ تیز کننده‌ی شمشیر باطل بودند و هیچ وقت از بی‌تفاوتی، سود نبردند.

وی یادآور شد: ملت ایران امروز در جبهه حق قرار گرفته و سرباز و پرچم‌دار جبهه حق هستند؛ دنیا ایران و ایرانی را در تقابل با جبهه باطل به رسمیت می‌شناسد و هر ملتی در هر کجا می‌خواهند برای جبهه حق در مقابله با باطل نمونه بارزی بیاورند، خودشان را کنار ایران تعریف می‌کنند و این بزرگ‌ترین عزت، افتخار و سربلندی برای مردم ایران است.

حجت‌الاسلام غلامی افزود: البته این مهم هم ارزان به‌دست نیامده بلکه با ایثار، فداکاری و درایت امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آمده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه گرانی، تورم و دیگر مشکلات گردی بر روی این عظمت‌ها نشانده است این در حالی است که ایران جزء ۴ کشور اثرگذار در پیچ تاریخی است و در جبهه حق برای انتقال قدرت از غرب به شرق سربازی می‌کند.

وی افزود: عامه مردم که گرفتار زندگی هستند خواص ما باید این‌ها را تبیین کنند همینکه وقت انتخابات می‌شود شروع به بدگویی می‌کنند برخی از این‌ها ۴۰ سال مسئول هستند اگر قرار باشد کاسب‌کار کنار برود این شما هستید که باید بروید، چون در طول این سال‌ها کاری نکردید.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه تشکیل نظام اسلامی و اداره جبهه حق بر باطل مشکلات هم دارد، ادامه داد: در چنین شرایطی باید از قدرت‌های نظام گفت نه اینکه روحیه مردم را تضعیف کرد؛ بگویید که کجا بودیم و الان کجا ایستاده‌ایم.

وی افزود: چین و روسیه می‌دانند در این پیچ تاریخی بدون جمهوری اسلامی نمی‌توانند به سهم خود برسند، آن‌ها به دنبال منافع خود هستند ما هم باید به دنبال منافع خود باشیم.

حجت‌الاسلام غلامی به انتخابات یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: با آمدن پای صندوق‌های رای ایران قوی‌تر می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها