دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
عزیززاده گرجی در گفتگو با آوای خزر:
تذکر انتخاباتی به چند مدیر خاطی/تأیید صلاحیت ۴۶۱ داوطلب در مازندران + فیلم
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تأیید صلاحیت ۴۶۱ داوطلب انتخابات مجلس در این استان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که له یا علیه کاندیدا‌ها موضع‌گیری نکنند چه اینکه تا امروز چند تذکر به برخی از آن‌ها داده شد و این تذکر تا پایان روز رأی‌گیری ادامه دارد و شاید منجر به عزل مدیر شود.
آوای خزرآزاده بابانژاد: مراسم افتتاحیه ۹ کانال تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیمای تبرستان، سه‌شنبه شب با حضور جمعی از مسوولان استان در یکی از استدیو‌های پخش این مرکز به صورت برخط برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در فرایند انتخابات هم اکنون در مرحله‌ی ثبت مشخصات عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران سر صندوق هستیم که بخش عمده‌ای از این‌ها انجام شد و به اتمام رسید و هم اکنون که با هم گفتگو می‌کنیم (ساعت ۱۹:۴۵) همکاران ما در ستاد‌های انتخاباتی شهرستان‌ها در قالب هیأت‌های اجرایی مشغول فعالیت هستند

او ادامه داد: تاکنون حتما اطلاع دارید که صلاحیت ۴۶۱ نفر در استان مازندران تایید شد گرچه هنوز ۱۰ روز هم باقی است؛ فرصتی را که شورای نگهبان در اختیار دارد و احتمال تغییر این عدد هم خواهد بود. (تعداد داوطلبان: ۷۴۸ نفر)

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: برای خبرگان رهبری نیز صلاحیت پنج نفر از داوطلبین تایید شد و از ۲۲ نفر، ۹ نفر انصراف داده بودند و بقیه افراد غالبا به جهت عدم احراز شرایط علمی تایید نشدند.

قاسم عزیززاده گرجی با بیان اینکه ساز و کار برگزاری انتخابات فراهم است و دستگاه هویت برای همه‌ی شعبات یعنی ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه در سراسر استان و حتی در دورترین نقطه هم تست شد، اعلام کرد: تعرفه‌های رای نیز این روز‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد و در ۹ حوزه‌ی انتخابیه فعالیت‌های مختلفی در سطح بخش‌ها و شهر‌ها دارد اتفاق‌ می‌افتد.

او ادامه داد: جنب‌وجوش و تحرکی را هم از سوی رای اولی‌ها در شهرستان‌های مختلف و هم از سوی اقشار و صنوف داریم؛ ستاد انتخابات استان مازندران نیز قرارگاه انتخاباتی "رسام" را راه انداخت که هم دستگاه‌های دولتی و هم رسانه‌های مردمی از همان چهار راهبردی که حضرت آقا فرمودند یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، برای مشارکت در انتخابات استفاده می‌کنند.

این عضو شورای تأمین مازندران در خصوص تخلفات انتخاباتی نیز به خبرنگار ما پاسخ داد: استاندار نیز بر این نکته تأکید دارند و خود ماهم در جلسات مختلف انتخاباتی به اینکه اولا در خصوص کاندیدایی که بنا دارند از راه‌های غیر صحیح به آرا دست پیدا کنند، برخورد خواهیم داشت و هم با عوامل اجرایی انتخابات چنانچه نگاه جانبدارانه و یا له یا علیه کاندیدای خاصی موضع‌گیری کنند حتما با تمام ظرفیت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: تا کنون نیز تذکراتی به برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی داده شد و اگر چنانچه تکرار شود و ببینیم فضایی را فراهم بکنند که این شائبه برای مردم ایجاد شود که نگاه، نگاه جانبدارانه است حتما برخورد قانونی اعمال می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: این نکته را نیز پیشتر اعلام کردیم که به فرمایش خود استاندار، این برخورد تا حتی روز انتخابات هم ادامه دارد و نسبت به عزل مدیر خاطی اقدام خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، از کاندیدا‌ها و هوادارانشان خواست که با شرکت در این برنامه‌ها به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه دیگری را رقم بزنند.

او از برگزاری نشست هماهنگی با داوطلبان تایید صلاحیت‌شده مجلس در همه‌ی حوزه‌های انتخابیه خبر داد و گفت: باید از کسانی که ثبت نام کردند و این جرات و جسارت را به خرج دادند و خودشان و برنامه‌هایشان را عرضه داشتند و بستر حضور هوادارانشان را فراهم کردند، تشکر ویژه داشته باشیم.

عزیززاده گرجی ادامه داد: این جلسه به این دلیل است که هم قواعد و قوانین مربوط به انتخابات را خدمت آن‌ها عرض کنیم و هم یقینا خود این دوستان ساز و کار‌های حضور و مشارکت مردم را خوب طراحی کردند و از ظرفیت‌شان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ما، افتتاح ۹ کانال تبلیغات انتخاباتی در استان مازندران برای اولین بار همگام با راه‌اندازی ۲۰۰ کانال از این دست در سراسر کشور انجام شده و استان مازندران یکی از استان‌های پیشرو بوده است.
 

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها