دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
فرماندار گلوگاه در دیدار با امام جمعه:
اتمام گازرسانی در روستاهای گلوگاه/ افتتاح ۳۶ پروژه در گلوگاه به‌مناسبت دهه‌فجر
فرماندار شهرستان گلوگاه از اتمام گازرسانی به روستا‌های بخش هزارجریب این شهرستان خبرداد و گفت: به این ترتیب تمامی روستا‌های گلوگاه از نعمت گاز برخوردار هستند.
علی اصغر فتوحیآوای خزر: دکتر مهدی داودی صبح امروز در آغازین روز از دهه مبارکه فجر، به خبرنگار ما گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۵۹ میلیارد تومان در گلوگاه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

پایان گازرسانی به تمامی روستا‌های هزارجریب گلوگاه، نصب دکل اینترنت و پوشش تلویزیون در روستا‌های اوارد، وزوار و نصرت‌آباد، افتتاح سه پروژه برق و انتقال آب شهری، آسفالت و احداث جوی و جدول در مناطق شهری، بهبود و زیرسازی راه روستایی اوارد به یخکش، مرمت آببندان و لایروبی، آسفالت راه آغوزدره به روستا‌های جنوب شرقی منطقه کوهستان هزار جریب، افتتاح کارخانه آرد زندی، زه‌کشی اراضی در روستای تیرتاش و افتتاح دوازده طرح مسکن مددجویان تحت حمایت بهزیستی از مهمترین طرح‌هایی هستند که به گفته فرماندار گلوگاه در دهه فجر افتتاح می‌شود.

امروز و در آغازین روز از فجر چهل و پنجم، فرماندار و معاونان ایشان، شهردار، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان گلوگاه به دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل دماوندی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان رفتند.
 
اتمام گازرسانی در روستاهای گلوگاه/ افتتاح ۳۶ پروژه در گلوگاه به‌مناسبت دهه‌فجر
مهدی داودی فرماندار به بیان طرح‌های افتتاحی در دهه فجر پرداخت و حجت‌الاسلام دماوندی نیز با تبریک دهه فجر، وفاق و همدلی در بین ارکان نظام را از موفقیت‌های دولت در خدمات‌رسانی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: این همراهی از برکات نظام برای مردم در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ما، عطرافشانی مزار شهدا نیز صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مسوولان گلوگاه برگزار شد. گلوگاه مازندران ۳۵۰ شهید را تقدیم اسلام کرده است.
 


انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها