دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:
۱۳ و ۲۰ بهمن؛ برپایی میز خدمت در مصلی‌های جمعه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر مازندران گفت: به مناسبت دهه فجر، میز خدمت در روز‌های ۱۳ و ۲۰ بهمن‌ماه در تمامی مصلی‌های جمعه استان برپاست.
به گزارش آوای خزر، حجت‌الاسلام دکتر علی‌اصغر اصغری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۶ کمیته تخصصی با شعار "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" در استان مازندران تشکیل شد و آماده برگزاری مراسمات ویژه دهه فجر هستند.

او با قدردانی از حضور رسانه‌های فعال در کمیته اطلاع‌رسانی اعلام کرد که امسال برای نخستین‎بار به ابتکار روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته رسانه در این مجموعه تشکیل شد.

دکتر اصغری با اشاره به برگزاری ۴ هزار برنامه ویژه دهه فجر در مازندران اظهار داشت: به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه سالگرد ورود تاریخی امام به ایران، زنگ انقلاب روز چهارشنبه در تمامی مدارس به صدا درآمد و در استان به طور نمادین زنگ انقلاب در مدرسه ۱۵ خرداد زده شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد: امروز و در آغازین روز از دهه مبارکه فجر همزمان با ساعت ورود تاریخی امام به ایران، سوت قطار‌ها و کشتی‌ها به صدا درآمد، همچنین رژه موتوری در شهر‌ها و رژه کشاورزان را در روستا‌ها داشتیم.
 
۱۳ و ۲۰ بهمن؛ برپایی میز خدمت در مصلی‌های جمعه

پرواز پاراگلایدرها، برگزاری جنگ‌های شادی در شهرها، طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد، برپایی میز خدمت در ۱۳ و ۲۰ بهمن در تمامی مصلا‌های نماز جمعه، جشنواره بادبادک‌ها در بابل، نشست رأی اولی‌ها، طرح ۴۰ مسجد ۴۰ روایت، مسابقات فرهنگی ورزشی، همایش خانواده در تراز انقلاب، یادواره شهدای اصناف، تجلیل از نخبگان، و همایش سواد رسانه‌ای و هوش مصنوعی در آمل، ازجمله برنامه‌هایی بود که به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر مازندران در این دهه برگزار می‌شود.
 
دکتر اصغری همچنین اعلام کرد که مسیر جشن انقلاب مرکز استان همزمان با جشن مبعث رسول اکرم (ص) در روز ۲۲ بهمن از میدان ساعت تا میدان امام با سخنرانی معاون حقوقی رئیس جمهور است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها