دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
معاون امور هنری و سینمایی مازندران خبرداد
آغاز جشنواره فیلم فجر از امروز در سینما سپهر ساری + اسامی فیلم‌ها
معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آغاز فیلم‌های جشنواره فجر از امروز در سینما سپهر ساری خبرداد که از ساعت ۱۴:۳۰ با فیلم «آبی روشن» به کارگردانی قاسم لطفی خواجه پاشا آغاز می‌شود.
به گزارش آوای خزر، «محمدتقی روحی» با اشاره به اینکه امسال میزبان چهل‌ودومین جشنواره فیلم‌های جشنواره فجر هستیم، افزود: این جشنواره طبق روال و سیاق سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و مرهون زحمات یک تیم پرتلاش و پیگیر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین هماهنگی استانداری مازندران است.

وی جشنواره فیلم فجر را گل سرسبد جشنواره‌های فجر کشور در کنار جشنواره‌های تئاتر، مد و لباس، تجسمی و موسیقی عنوان و اظهار امیدواری کرد که فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران میزبان خوبی برای سینما دوستان، علاقمندان به هنر هفتم و خانواده‌های فرهنگ‌دوست استان در این رویداد فرهنگی – هنری باشد.

روحی با اعلام اینکه جشنواره فیلم فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در چهل و دومین دوره خود، از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در سینما سپهر ساری آغاز به کار می‌کند و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، اظهار داشت: ۱۷ فیلم طی یک هفته از کارگردانان سرشناس تا فیلمسازان جوان (فیلم اولی، فیلم دومی) به نمایش درمی‌آید.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: فیلم‌های بخش ملی جشنواره فجر در چهار سانس شامل ۱۴:۳۰، ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ اکران خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت‌های سینما تیکت (https://cinematicket.org/)، آی‌تیکت (https://iticket.ir/)، گیشه هفت (https://gisheh۷.ir/) و ایران‌تیکت (https://www.irantic.com/) بلیط خود را خریداری کنند.

وی یکی از اتفاقات خوب در این جشنواره را هماهنگی با سازمان سینمایی برای حضور عوامل، بازیگران، و دست‌اندرکاران جشنواره اعلام کرد که جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها نیز در حاشیه اکران‌ها با حضور هنرمندان و میهمانان در طبقه دوم سینما سپهر ساری انجام خواهد شد.

روحی با اشاره به اینکه درخواست‌هایی از سایر شهرستان‌ها برای اکران فیلم‌های فجر نیز داشتیم، تصریح کرد: درخواست‌ها را پیگیر شدیم، اما با نظر تهیه‌کنندگان که مالکان مادی و معنوی اثر هستند؛ برای حفظ جنبه حقوقی آثار، در حال حاضر فیلم‌های جشنواره تنها در مراکز استان‌ها و تهران به نمایش درمی‌آیند و در زمانی دیگر اکران عمومی آثار را خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم خانواده‌ها یک هفته‌ی پر شور و نشاطی را در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با تماشای آثار در یکی از سینما‌های قدیمی، ولی به‌روز استان داشته باشند.

 فیلم‌های جشنواره فجر عبارتند از: "آبی روشن" به کارگردانی ابراهیم خواجه پاشا، "آپاراتچی" به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، "مجنون" به کارگردانی مهدی شامحمدی، "معجزه پروین" به کارگردانی محمدرضا ورزی، "شهسوار" به کارگردانی حسین نمازی، "آغوش باز" به کارگردانی بهروز شعیبی، "آسمان غرب" به کارگردانی محمد عسکری، "میرو" به کارگردانی حسن ریگی، "پرواز ۱۷۵" به کارگردانی محمدحسین حقیقت، "شور عاشقی" به کارگردانی داریوش یاری، "ببعی" به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، "تابستان همان سال" به کارگردانی محمود کلاری، "بهشت تبهکاران" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، "احمد" به کارگردانی امیرعباس ربیعی، "قلب رقه" به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور برای سنین +۱۲، "نوروز" به کارگردانی سهیل موفق و "نبودنت" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی.
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها