دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
مدیرکل بنیاد شهید:
مازندران پیشرو در تبدیل وضعیت ایثارگران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اعلام کرد که این استان در تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری شاغل در دستگاهها، رتبه نخست را دارد.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهنسال در رابطه با تبدیل وضعیت ایثارگران استان، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۵۵۰ نفر از جامعه معزز ایثارگری استان در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شدند و از این حیث، استان مازندران از لحاظ تبدیل وضعیت رتبه نخست کشور را دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌ها در رابطه با تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر عملکرد خوبی از خود بجای گذاشتند، گفت: ۵ هزار و ۳۵ نفر از این عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ۸۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۳ هزار نفر در شهرداری‌ها تبدیل وضعیت شدند.

کهنسال افزود: ۵۰۰ نفر از جامعه معزز ایثارگری در شرکت گاز، ۱۰۷ مورد در جهاد کشاورزی، ۴۲ نفر در امور مالیاتی، ۳۵ نفر در راه آهن، ۲۲ نفر در بانک مسکن و ۷۴ نفر در استانداری مازندران مشمول قانون تبدیل وضعیت شدند.

وی اظهار داشت: انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز بر اساس قوانین تعریف شده، نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۹۳۵ تن از جامعه ایثارگری طبق استعلام از سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرآیند نهایی خود را طی کرده است، اذعان داشت: اسناد و مدارک این عزیزان جهت تبدیل وضعیت در سامانه ثبت و بارگزاری شده و کد استخدامی دریافت کردند.

این مسئول تصریح کرد: تحقق این امر با پیگیری‌های دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کلان، در مازندران با تأکید استاندار مازندران به دستگاه‌ها و پیگیری مجدانه از سوی این بنیاد صورت پذیرفت.

کهنسال افزود: موضوع اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان معزز شهدا و ایثارگران یکی از دغدغه‌های ما در بنیاد مازندران است، در این رابطه برای رفع نگرانی این قشر معزز از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد تا نتایج و اقدامات آن موجب خرسندی این عزیزان شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: در امر تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه ها، نگاه ما مطالبه گری در چارچوب قوانین و مقررات است، رویکرد ما این است نه تنها در امر تبدیل وضعیت، بلکه شاهد اتفاقات خوب در رابطه با اشتغال فرزندان معزز شاهد و ایثارگر باشیم.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها