دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
فرماندار بهشهر در پاسخ به سخنان عضو شورای شهر
به مسائل کوچک مشغول شده‌ایم
نشست شورای اداری بهشهر مانند سایر شهرستان‌ها وقتی به دقایق آخر می‌رسد، مجموعه‌ای از خبرها را در خود جای می‌دهد، مثلا وقتی که یک عضو شورای شهر از رسانه‌نماها می‌گوید؛ فرماندار بهشهر نیز بر تمکین به قانون و مشغول‌شدن به مسائل کوچک در شهرستان، گریز می‌زند و نشست تازه‌ای آغاز می‌شود!

به گزارش آوای خزر، در بخشی از سومین نشست شورای اداری شهرستان بهشهر، علیرضا کوچکی عضو شورای شهر اشاره‌ای به نشست اخیر شهردار با خبرنگاران داشت که مطالب منتشرشده از برخی رسانه‌ها مورد تایید نبوده و تکذیب شده است.به مسائل کوچک مشغول شده‌ایم/ همه باید به قانون تمکین کنیم

وی با بیان اینکه هیأت رئیسه شورای شهر به دلیل پاره‌ای از مسائل و برای ایجاد آرامش تصمیم گرفت از شهریورماه سال گذشته هیچ مصاحبه‌ای نداشته باشد، تصریح کرد: هفته گذشته شهردار مصاحبه‌ای داشت، برخی از رسانه‌ها از مطالب گفته‌شده بهره‌برداری و اوضاع را متشنج، و شورا را تخریب و به اعضای آن توهین کردند.

برخی رسانه‌نماها متاسفانه در فضای مجازی عنوان کردند که برای اعضای شورای شهر بهشهر حکم جلب صادر شد، حتی وقتی سخنگوی شورا خبر را تکذیب کرد اما باز هم آنها موضوع را رد می‌کنند.

کوچکی در جلسه شورای اداری امروز بهشهر خطاب به فرماندار بهشهر گفت: حتی به نام فرماندار نیز مصاحبه‌ای منتشر شد و شما گفتید من چنین مصاحبه‌ای نکردم.

استدعا داریم که از سوی شورای تأمین شهرستان با این موارد برخورد شود.

فرماندار نیز در پاسخ به سخنان آقای کوچکی گفت: در مطلبی که از سوی من منتشر شده  است، گفتم همه ما باید در مقابل قانون تمکین کنیم و اگر مورد سوال واقع شدیم باید پاسخگو باشیم این به این معنی نبود که ما شایعاتی را تایید کنیم!

امروز صبح نیز دو تن از اعضای شورای شهر آمدند و متن مصاحبه را خواندند و دیدند آنچه را که ما گفتیم تمکین برابر قانون است.

«رسانه‌ها همین طور که مطالب را می‌زنند باید پاسخگو باشند».

فرماندار در پایان با بیان اینکه به چیزهای کوچک مشغول شدیم، گفت: رسانه‌ها سخنگوی خوبی برای مردم باشند و به حق‌الناس توجه کنند. اگر تصور این است که در حق شما(شورای شهر) ظلم شده از مراجع قضایی پیگیری کنید. موضوع ما شورای شهر نیست و همه باید در برابر قانون یکی باشیم.

به گزارش آوای خزر، به نظر می‌رسد، شهرداری و شورای شهر بهشهر باید به یک تفاهم مشترک درباره خروجی سخنان خود برسند، فقط یک همصدایی برای ایجاد آرامش کافی‎ست و لازم نیست راه دوری رفته و مصاحبه‌ها را حذف کنیم و یا با رسانه‌ها قهر باشیم، اینکه هر عضو شورا یا شهردار مطلبی را عنوان کنند اما دیگر عضو شورا یا معاون شهردار مطلبی متناقض را عنوان کند، عیبی بر رسانه وارد نیست، بلکه رسانه می‌تواند به تحلیل بپردازد و البته توهین و افترا نباید در ادبیات هیچ رسانه‌ای باشد.

آرامش مجموعه شهرداری و شورای شهر نه در بهشهر بلکه در تمامی شهرها که مشکلاتی نظیر این معضل را دارند؛ تنها با همصدایی امکانپذیر است. زیرا ماهیت شورا بر شور و مشورت و در نتیجه تدبیری است که خروجی آن، یکصدا شدن است. چیزی که امروز در دولت نیز نیازمند آن هستیم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها