دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
فرماندار بهشهر خطاب به مدیران:
هوای مردم را داشته باشید/ مطالبات مردم پیگیری شود/ «ما حواسمان هست»!
فرماندار بهشهر از مدیران خواست تا هوای مردم را داشته باشند، اداره برق به ویژه با توجه به گرمای هوا در اعلام تعرفه‌ها دقت کند، به مردم فشار نیاورد، مردم شرایط سختی دارند.

هوای مردم را داشته باشید/ مطالبات مردم پیگیری شود/ «ما حواسمان هست»!

به گزارش آوای خزر، هادی خنجری امروز در سومین نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به ملاقات‌های مردمی و قول‌هایی که به مردم داده می‌شود، اظهار کرد: باید به قول‌های خود عمل کنیم؛ هر چند که ما همه مشکلات را نمی‌توانیم با یک دیدار حل کنیم اما دیدار با مردم بهانه‌ای است تا بخشی از مشکلات و مطالبات را برطرف کنیم.

وی خطاب به مدیرانی که به مردم قول دادند و عمل نکردند، گفت: به عنوان مثال، آنهایی که در روز ملاقات عمومی قول داده بودند فردا بازدید می‌کنیم اما نرفتند؛ «ما حواسمان هست»! اگر کاری قانوناً راهی ندارد، به مردم بگویید.

نماینده عالی دولت در بهشهر از مشکلات سوخت کشاورزان در فصل کشاورزی گفت و خطاب به نمایندگان شرکت فرآورده‌های نفتی و جهاد کشاورزی اعلام کرد که با مسئولان استانی تماس گرفته و به داد کشاورزان برسند.

رئیس شورای اداری بهشهر ادامه داد: دولت برای سوخت مورد نیاز در فصل کشاورزی تمهیداتی اندیشیده است، حتی برای آنهایی که مجوز نداشته و نیاز به سوخت برای راه‌اندازی پمپ آب کشاورزی دارند نیز راهکارهایی معین شده است.

خنجری از خدمات نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بهشهر و مسئول استانی به دلیل توجه به رفع مشکلات سیل‌زدگان این شهرستان قدردانی کرد.

وی از اداره برق خواست تا در اعلام تعرفه‌های برق اشتباهی صورت نگیرد. «در زمان پیک مصرف، حتما ابتدا مردم در نظر گرفته شوند و پس از آن ادارات باشند. هوای مردم را داشته باشید، برای تعرفه‌ها به آنها فشار نیاورید، مردم شرایط سختی دارند».

* جهاد کشاورزی، سپاه و تبلیغات اسلامی از دستاوردهای انقلاب است

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه در آستانه سالروز تاسیس جهاد کشاورزی هستیم، این مجموعه را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد که پیشتر با نام جهاد سازندگی می‌شناختیم.

وی افزود: جهاد سازندگی یا جهاد کشاورزی در کنار سپاه پاسداران پس از انقلاب اسلامی به فرمان امام تشکیل شد و کسی نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد.

خنجری با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ستارگانی ازجمله "دکتر چمران" درخشیدند، این شهید را ازجمله مردان مردی دانست که در دنیا زبانزد بود و زمانی که امام را درک کرد وارد جریانات انقلاب شد.(این روزها نیز به سالگرد شهادت دکتر چمران نزدیک می‌شویم).

وی همچنین تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را دیگر دستور امام راحل عنوان و خاطرنشان کرد: این مجموعه در حوزه فرهنگی و تبلیغی خدمات می‌دهد.

نماینده عالی دولت در بهشهر با اشاره به اینکه به سالروز شهادت دکتر بهشتی و یارانش نیز نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: دشمن فکر می‌کرد که اگر این تعداد از دولتمردان را به شهادت برساند می‌تواند به اهداف خود دست یابد اما این نقشه که ازجمله توطئه‌های منافقان بود؛ به برکت خون شهید بهشتی و یارانش سبب قوام انقلاب اسلامی شد و مردم منافقان را از ایران دور کردند.

به گزارش آوای خزر، در این نشست امام جمعه زاغمرز، دادستان، مدیر جهاد کشاورزی، مدیر اداره برق، یکی از اعضای شورای شهر و نماینده بیماران ضایعه نخاعی بهشهر سخنانی را بیان کردند.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها