دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
تابه‌حال کارت ویزیت فروشگاهی را گم کرده‌اید؟ یا در موقعیتی قرار گرفته‌اید که یک مشتری بالقوه ببینید و کارت ویزیت همراهتان نباشد؟ کارت ویزیت دیجیتال را دقیقا برای رفع این مشکل طراحی کرده‌اند.

به گزارش آوای خزر به نقل از عصر ایران، کارت‌ویزیت‌ها هرگز گم نمی‌شوند، مقرون‌به‌صرفه‌اند و اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان می‌گذارند. با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره کارت ویزیت‌های دیجیتالی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کارت ویزیت دیجیتال چیست؟

به گزارش چطور، کارت ویزیت دیجیتال روشی عالی است که با آن می‌توانید اطلاعات خود و شماره تماستان را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این روش هم مثل کارت ویزیت فیزیکی نام، عنوان شغلی، نام شرکت، اطلاعات تماس و آدرس وبسایت خود را به دیگران نشان می‌دهید، اما تمام این مشخصات در بستر دیجیتال ارائه می‌شوند.

برای داشتن کارت‌های ویزیت دیجیتال باید از برنامکی موبایلی (application) استفاده کنید. این برنامک‌ها فضای کمی از گوشی شما را اشغال می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که کارت خود را از طریق رمزینه (QR code)، لینک، ایمیل یا پیام متنی با دیگران به اشتراک بگذارید.

کار با این برنامک‌ها ساده است و دیگران به هیچ برنامه‌ خاصی برای مشاهده آن نیاز ندارند و هر کسی که گوشی هوشمند داشته باشد، می‌تواند کارت ویزیت شما را دریافت کند.

مزیت کارت های ویزیت دیجیتال

شاید از خودتان بپرسید مزیت استفاده از کارت ویزیت دیجیتالی چیست؟ کارت ویزیت کاغذی دردسرهای زیادی دارد؛ از تغییرات سمت شغلی افراد و اشتباهات تایپی گرفته تا فرایند پرهزینه چاپ و آسیبی که به محیط‌زیست می‌زنند، اما کارت ویزیت‌های دیجیتالی این مشکلات را ندارند. شما می‌توانید کارت ویزیت‌تان را راحت و سریع بسازید و کسب‌وکار خود را به جذاب‌ترین شکل نمایش دهید.

امروزه ابزارهای تعاملی تغییر کرده‌اند. ما با همکاران خود در زوم جلسه می‌گذاریم و مشتریان بالقوه را در لینکدین و اینستاگرام پیدا می‌کنیم. وقتی همه ارتباطات ما دیجیتال است، دیگر کارت ویزیت فیزیکی تطابقی با نیازهایمان ندارد. کارت‌های ویزیت دیجیتالی برای کسب‌وکارهای مدرن بهترند، زیرا باعث می‌شود راحت‌تر شبکه‌سازی کنید؛ وقتی کارت ویزیت دیجیتالی دارید، دیگر نیاز نیست مشتریان خود را حضوری ببینید و کارت‌تان را به آنها بدهید. می‌توانید کارت خود را برای هرکسی در هرجای دنیا بفرستید و مشتریان بیشتری پیدا کنید.

برای مدیریت هزینه کسب‌وکارتان هم باید بدانید کارت‌های ویزیت دیجیتالی مقرون‌به‌صرفه است، چراکه می‌توانید بارها از آن استفاده کنید و گم نمی‌شوند. به‌روزرسانی اطلاعاتش نیز ساده است و می‌تواند مشتری را مستقیم به صفحه اصلی وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی شما وصل کند. علاوه‌بر این، آسیب کمتری به محیط‌زیست می‌زند.

انواع کارت های ویزیت دیجیتال

امروزه کارت های ویزیت دیجیتال انواع مختلفی دارند. این کارت‌ها کاربرد یکسانی دارند، اما در جزئیات با هم متفاوت‌اند. در ادامه، ۳ نوع اصلی را بررسی می‌کنیم.

۱. کارت ویزیت کیف پول دیجیتال

اگر کیف پول دیجیتال اپل یا گوگل دارید، می‌توانید کارت ویزیت دیجیتالی برای آنها بسازید. این کارت‌ به شما یک رمزینه (QR code) می‌دهد. مخاطبان شما می‌توانند این کد را اسکن کنند و به اطلاعات تماستان دسترسی یابند. کارت ویزیت کیف پول دیجیتال امن و مطمئن است و تنها کارتی است که بدون اینترنت هم کار می‌کند.

تأمین‌کنندگان این کارت‌ها برای شرکت شما کارتی را شخصی‌سازی می‌کنند تا همه کارکنان فضایی یکپارچه داشته باشند. به‌روزرسانی اطلاعات این کارت‌ها ساده است و با محیط‌زیست هم سازگارند. کارت ویزیت کیف پول دیجیتال فقط یک نکته منفی دارد و آن هم اینکه این کارت‌ها رایگان نیستند. البته به نسبت کارت‌های کاغذی هزینه کمتری برای شرکت دارند، بنابراین برای فریلنسرها یا کسب‌وکارهای کوچک چندان مناسب نیستند.

۲. کارت ویزیت مبتنی بر اپلیکیشن‌ها

یکی از محبوب‌ترین انواع کارت ویزیت دیجیتال کارتی است که می‌توانید آن را با یک برنامک در موبایلتان بسازید. برای این کار کافی است یک نرم افزار ساخت کارت ویزیت الکترونیکی دانلود و اطلاعات خود را وارد کنید تا برایتان کارت ویزیت بسازد. مشکل کارت ویزیت‌های مبتنی بر برنامک این است که فقط با اینترنت قابل‌استفاده‌اند و کاربران باید برنامه آن را در موبایل خود دانلود کنند.

این کارت‌ها هم با محیط‌زیست سازگارند و در مقایسه با کارت‌های فیزیکی قیمت کمتری دارند. ویرایش اطلاعات در این روش ساده است و شبکه‌سازی را راحت‌تر می‌کند. اپلیکیشن‌های کارت ویزیت برای فریلنسرها و کسانی که کارت ویزیت رایگان می‌خواهند انتخاب خوبی است، اما به شما امکان طراحی و شخصی‌سازی کارت برای کل کارمندان شرکت را نمی‌دهد.

۳. کارت ویزیت NFC

کارت‌های ویزیت NFC در دسته کارت ویزیت‌های دیجیتال قرار می‌گیرند، اما واقعا دیجیتال نیستند و بهتر است آنها را کارت ویزیت الکترونیکی بنامیم. NFC در واقع فناوری ارتباطات میدان نزدیک است و این کارت‌ها از این روش استفاده می‌کنند تا اطلاعات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

کارت ویزیت NFC شبیه کارت اعتباری بانک است. وقتی این کارت را در نزدیکی تلفن هوشمند دیگران قرار دهید، موبایل آنها اطلاعات درون کارت را دریافت و ذخیره می‌کند. ساخت کارت ویزیت nfc رایگان نیست، اما از هزینه سفارش چندهزار کارت کاغذی کمتر است. بنابراین برای کسب‌وکارهای کوچک ارزشمند خواهد بود. علاوه‌بر این، می‌توانید کارت ویزیت NFC خود را شخصی‌سازی کنید و لینک‌های دلخواهتان را در آن قرار دهید.

یکی از نکات منفی کارت ویزیت NFC این است که به‌اندازه دیگر کارت ویزیت‌های دیجیتال با محیط‌زیست سازگار نیست؛ علاوه‌بر این، برای استفاده از آن باید مخاطبان خود را ملاقات کنید و به اینترنت هم دسترسی داشته باشید.

سخن آخر

در دنیای مدرن امروز، استفاده از کارت ویزیت دیجیتال مزیت‌های زیادی دارد. ما با همکاران و مشتریان خود در فضای دیجیتال تعامل داریم و کارت ویزیت‌های الکترونیکی با این فضا کاملا سازگار است. برای ساخت این نوع کارت ویزیت روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید متناسب با بودجه و نیاز کسب‌وکارتان از آنها استفاده کنید. مزیت مهم این کارت‌ها سازگاری با محیط‌زیست و امکان شبکه‌سازی آسان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارت ویزیت ، دیجیتال
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها