دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
در جمع خبرنگاران اعلام شد
شورای هماهنگی مازندران در لیست برترین ستادهای دهه‌فجر کشور
رئیس شورای هماهنگی مازندران با اشاره به پوشش فوق‌العاده خبر‌های دهه مبارکه فجر در این استان، اعلام کرد که این شورا به عنوان یکی از ۷ استان برتر در تحقق اهداف برنامه‌های شورای تبلیغات اسلامی کشور در دهه فجر مورد قدردانی قرار گرفت.
آوای خزر – آزاده بابانژاد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران امسال در اقدامی ابتکاری، ستاد دهه فجر استان را با دعوت از مدیران کل و رسانه‌ها در محل این اداره‌کل رنگ و رویی تازه بخشید و امروز در آستانه سال جدید، از خبرنگاران و دست‌اندرکاران اجرایی که در یکسال گذشته و در مناسبت‌های ملی و مذهبی بیشترین همکاری را با شورای هماهنگی داشتند به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» قدردانی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۲ حساسیت ویژه‌ای داشت و پس از آن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داشتیم، تصریح کرد: دشمنان هم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم برای انتخابات نقشه کشیدند که مردم این دو رویداد را تحریم کنند، اما شاهد حضور باشکوه مردم در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر اصغری‌ولوجایی ادامه داد: دشمنان از سوی دیگر می‌خواستند مشارکت در انتخابات را به زیر ده درصد برسانند، اما موفق نشدند و این مهم، بیعت مردم با امام و رهبری بوده است و دیدیم که ۴۱ درصد مردم حتی بیشتر از دوره قبل در انتخابات شرکت کردند.

او با بیان اینکه امسال دهه فجر متفاوتی را در شهرستان‌ها و مرکز استان مازندران شاهد بودیم و دستگاه‌ها خوب عمل کردند، گفت: برنامه‌های ستاد دهه فجر همراه با نوآوری و بسیار با اهمیت بود، روز ۲۲ بهمن نیز در بحث جایگاه‌های سخنرانی، مسیز راهپیمایی، مردمی کردن راهپیمایی و مشارکت، همه مناطق و شهرستان‌ها اقدامات خوبی انجام دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت که این استان براساس شورای مرکزی، جزء هفت استان برتر در دهه فجر بوده است و این به دلیل پوشش خبری فوق العاده‌ای را در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایر رسانه‌ها بوده است.

حجت‌الاصلام اصغری با اشاره به اینکه در آستانه حلول سال نو ایرانی هستیم، اظهار امیدواری کرد که یک سال پر رونق را داشته باشیم ضمن اینکه ماه رمضان را هم داریم و فضیلت بهار قرآن و طبیعت، برکت سال جدید را دوچندان کرده است.

او اظهار داشت: دو اتفاق مهم را پیش رو داریم؛ یکی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است که به همین مناسبت برنامه‌ریزی را برای ۱۰ فروردین در مصلای جمعه ساری با سخنرانی محمدجواد موحد نماینده سابق رهبری در سپاه البرز را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ نیز راهپیمایی روز قدس را داریم که میراث امام راحل است و امیدواریم این روز با آزادی قدس شریف همراه باشد.

حجت‌الاسلام اصغری اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس در مرکز مازندران از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا و مصلی امام خمینی ره ساری با سخنراین سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران است.
 
به گزارش خبرنگار ما، در پایان این نشست از خبرنگاران و فعالان ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ویژه دهه فجر قدردانی شد.
 
تصاویر از استاد ابراهیم فلاح عکاس خبری آوای خزر
 


انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها