دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
میرتاج الدینی:

اجرای عادلانه‌ی قانون هدفمندی یارانه‌ها راهی برای رفع فقر و محرومیت

اجرای عادلانه‌ی قانون هدفمندی یارانه‌ها راهی برای رفع فقر و محرومیت
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیش از دو برابر بودجه عمومی دولت در حامل های انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می شود و اجرای عادلانه قانون هدفمندی، به رفع فقر و محرومیت زدایی منتهی می شود.

فرزانه حسنی- آوای خزر: حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی روز شنبه بعد از ثبت نام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع اصحاب رسانه در تالار وزارت کشور، اظهار کرد: من فرزند ایرانم و از دیار آذربایجان و با سابقه حضور در خانه ملت جهت تداوم راه خدمت به ملت آمده ام فلذا با تجربه حضور در دولت، برای ساماندهی معیشت مردمی که پای وطن ایستاده اند آمده ام.

وی افزود: کلید تحول کشور را در دستان معلمانی می دانم که با جان و دل، نسل های آینده را تربیت می کنند.

این نامزد انتخاباتی در ادامه راهبرد توسعه اقتصاد کشور را در دستان پینه بسته کشاورزان، کارگران و تولید کنندگان دانست و خاطرنشان کرد: با شناختی که از وضعیت اقتصادی کشور دارم باید عرض کنم تحول در اقتصاد کشور نیاز به گام های بلند و اصلاحات اساسی دارد ولو اینکه اصلاحات اقتصادی که نه بلکه باید انقلاب اقتصادی کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به پایه اصلی انقلاب اقتصادی، عنوان کرد: پایه اصلی این انقلاب اقتصادی، برنامه ریزی دانش بنیان، جهش تولید و مشارکت واقعی مردم است.

وی افزود: محور اصلی انقلاب اقتصادی، عدالت است که ثمره ملموس آن، پیشرفت کشور، رفاه و رضایتمندی مردم است.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه کلیات این انقلاب اقتصادی در سیاست های کلان و اسناد بالادستی به خصوص در برنامه هفتم توسعه آمده است، اظهار کرد: برای تحقق آن، مدل های اجرایی و برنامه های عملیاتی لازم داریم که در دولت خدمت ما، با اجماع نخبگان جامعه، جهت تحول در نظامات اقتصادی، تلاش مضاعف خواهیم نمود.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در حال پیشرفت و انقلاب اسلامی در حال فتح قله ها است ولو اینکه تا کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نشود و منابع عظیم مورد نیاز آن، تامین و مدیریت صحیح نگردد، محرومیت زدایی، توسعه عدالت محور و شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد بلکه با احیاء ظرفیت های بالقوه مبتنی بر مزیت های نسبی کشور، باید منابع جدید ایجاد کرد.

میرتاج الدینی در ادامه خطاب به مردم عنوان کرد: بیش از دو برابر بودجه عمومی دولت در حامل های انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می شود که در صورت اجرای عادلانه قانون هدفمندی، ۶٠ درصد از این منابع به صورت مستقیم در قالب کارت معیشتی، یارانه نقدی و روش های مدیریتی دیگر به رفع فقر و محرومیت زدایی منتهی می شود.

اجرای عادلانه‌ی قانون هدفمندی یارانه ها راهی برای رفع فقر و محرومیت

وی با اشاره به اجرای صحیح این قانون، بیان کرد: ضریب جینی و فاصله طبقاتی را به شدت کاهش می دهد و ۴٠ درصد از همین منابع به نیازهای اساسی کشور و حمایت از تولید صرف می شود که موجب توسعه و اشتغال می گردد.

این نامزد انتخاباتی خطاب به خبرنگاران عنوان کرد: نامزد محترمی که سالها رییس مجلس بوده اند باید به این سوال پاسخ دهند چرا مانع اجرای این قانون مهم شده اند و باعث شدند که این مسئله همچون بهمن ویرانگر بر سر اقتصاد کشور آوار گردد و دیگر کسی جرات نزدیک شدن به آن را ندارد.

وی در صحبت های پایانی خود با بیان اینکه بخشی از امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون مجاهدت های سردار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه بین المللی است، خاطرنشان کرد: مبنای سیاست خارجی ما، تعامل گسترده و سازنده برای تحقق منافع و حقوق مردم و رفع تحریم های ظالمانه در چارچوب اصول و ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

میرتاج الدینی در پایان گفت: شایسته سالاری، استفاده از چهره های توانمند و نخبگان، مخصوصا جوانان و فراهم کردن شرایط برای حضور آنان در مدیریت های کلان کشور از اصول برنامه های من است و با احترام به همه اقوام، عقاید و سلایق باور راسخ دارم برای تحقق عدالت و پیشرفت کشور به ایستادن در کنار هم نیاز داریم.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

خبرنگار: آزاده بابانژاد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها