دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
بعدازظهر امروز انجام شد
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده۱ بهشهر معرفی شد.


به گزارش آوای خزر از شهرستان بهشهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده۱ این شهرستان بعد از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه، نماینده ولی فقیه در سپاه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان و اعضای حوزه بسیج دانش آموزی بهشهر برگزار شد.
در این جلسه، فرمانده سپاه بهشهر با تقدیر از زحمات بی‌شائبه فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی گفت: مأموریت سپاه و آموزش و پرورش مأموریتهای مهمی در انقلاب اسلامی محسوب میشود، زیرا قرار است دانش‌آموزانی که آینده‌سازان این کشور هستند را تعلیم و تربیت کند.
علی نجفی اظهار داشت: مقوله تربیت و نقش دانش‌آموزان در آن بسیار مهم بوده و نقشی اساسی است که همه ما می‌توانیم با تربیت افراد شایسته، انقلاب اسلامی را در آینده به سمت و سوی خوبی هدایت کنیم و این به نفع مصالح جامعه است.
وی با تقدیر از زحمات فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده ۲ بهشهر، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران تودیع نداریم بلکه فردی از یک مسئولیت برای مسئولیتهای مهمتر و سخت‌تر انتخاب و به انجام وظیفه می‌پردازد.
نجفی افزود: دست به دست شدن مسئولیتها در بین افراد مختلف، امتحانی است برای افراد برای خدمت کردن به خلقی که همواره وابسته به او هستند و اینکه این امانت را به خوبی پاسداری کنند تا آن را به صاحب اصلی حضرت مهدی(عج) برسانند.
فرمانده سپاه بهشهر تاکید کرد: خدمت در بسیج با تفکری که مقام معظم رهبری دارند و پایه‌گذار اصلی آن نیز امام خمینی(ره) بودند، امروز منشا خیر و برکت است و تمام جهانیان نظاره میکنند.
* نشر ارزشهای انقلابی، سلاح کشور در برابر جنگ نرم است
مدیر آموزش و پرورش بهشهر نیز در سخنانی به دو وظیفه اصلی و خطیر بسیج اشاره و بیان کرد: توسعه و نشر فرهنگ ایرانی، اسلامی و بسیجی در کنار حفظ دستاوردها و آثار ارزشمند انقلاب، از وظایف مهم بسیج است.
قربانعلی اصغری گفت: سلاح ما در برابر جنگ نرم نشر انقلاب و ارزشها و یادآوری فرهنگ شهید و شهادت است.
وی ادامه داد: سپاه و بسیج وظایف خود را به‌خوبی انجام دادند، ما نیز باید کمک کرده و بیشتر تلاش کنیم تا به هدف برسیم.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر تعامل بین بسیج دانش‌آموزی و سپاه این شهرستان را تعاملی محکم و همه جانبه دانست و افزود: فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده ۱ شهرستان بهشهر به شدت پیگیر مسائل و مشکلات این حوزه بود و دغدغه ها و سعه صدر ایشان باعث شد از این آزمون الهی با سربلندی بیرون آمده و امروز این مسئولیت خطیر را به همکار خود واگذار کند.
* شهادت طلبی اصلی‌ترین روحیه بسیجی است
فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ۱ با تشکر از زحمات یکایک مسئولان و مدیران مدرسه از ابتدایی تا متوسطه، خاطرنشان کرد: در این مدت درسهای زیادی آموختم و سعی دارم در مدتی که بازنشسته شدم از این تجربیات در لحظات زندگی خود استفاده کرده و آنها را چراغ راه زندگی خود بدانم.
حسینعلی دباغیان با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی مردمی بوده و اصلی ترین شاخصه پاسداران روحیه شهادت طلبی است، افزود: دشمنان تلاش دارند این جایگاه را در جامعه تضعیف کنند.
وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس خدامحوری را جایگزین خودمحوری کرده و با روحیه خدمتگزاری در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ۱ در ادامه افزود: شهادت‌طلبی فقط برای جنگ نظامی لازم نیست، بلکه این روحیه می‌تواند انسان را به منبع اصلی قدرت یعنی خداوند متصل کند.
* نوک تهدیدات دشمن به سمت نوجوانان و جوانان است
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده۱ نیز با اشاره به اهمیت حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان سرمایه ملت و کشور  هستند و کار و تلاش برای آنها بسیار شریف و باارزش است.
علی‌اکبر عزت‌پناه افزود: دانش‌آموزان باید از دوران کودکی و نوجوانی روحیه معنویت، ایثار، ولایتمداری و شهادت‌طلبی در آنها بطور کامل شکل بگیرد تا در دوران  بعدی زندگیشان در دام جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن نیفتند.
وی با اشاره به برخی از وظایف بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دانش‌آموزان در تمام طول تاریخ انقلاب نقشی ارزنده و چشمگیر داشته‌اند.
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده۱ با بیان اینکه دشمن در زمان فعلی با تمام ابزارهای ضد فرهنگی خود قصد نابودی فرهنگ انقلاب اسلامی را داشته است، بیان داشت: نوک پیکان این حمله به سمت نسل نوجوان و جوان کشور بوده که لازم است در این راستا تمام مدیران کشور احساس مسئولیت کرده و نگذارند دشمن در این زمینه موفق شود.
عزت پناه ادامه داد: به لطف پروردگار و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، علیرغم تلاشهای فراوان استکبار، دانش‌آموزان نسل فعلی انقلاب به مانند نسلهای گذشته خود پاسدار ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود.
در پایان این مراسم، علی‌اکبر عزت‌پناه به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده۱ شهرستان بهشهر معرفی و از زحمات حسینعلی دباغیان فرمانده سابق این حوزه تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/ 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
با سلام.خدمت دوستان.از همه ی مجوعه تقدیر وتشکر به عمل آمد.اما به اعضای شورای حوزه حتی کوچکترین تقدیر تشکر نشد.آمدند منفعت خودشان گرفتند.کی می خواد جواب بسیجیان بدهد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار