دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران در قائم شهر عصر امروز آغاز بکارکرد.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، نمایشگاه مد و لباس پارسی‌پوش با حضور استاندار، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و تعدادی از مسئولان و مردم استان و مسافران و گردشگران در نمایشگاه دائمی قائمشهر افتتاح شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این مراسم با بیان اینکه ما باید پاسخگوی مطالبات همه اقشار باشیم، گفت: خانواده های مومن و انقلابی و جوانان ما نیاز به پوشش مناسب دارند و این خواسته آنها بود که از تولیدکنندگان این پوشش ها حمایت شود و هم همگان بتوانند از محصولات داخلی استفاده کنند.

گشایش نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش در مازندران

سمیه قاسمی طوسی از زحمات فرمانداری و شهرداری و شورای شهر قائمشهر قدردانی و اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با کمک دستگاهها و نهادهای مختلف نسبت به برگزاری برنامه های مختلف در طول سال اقدام می کند و آنها نیز در حد توان پای کار هستند.

وی افزود: در نمایشگاه پارسی پوش کارگاهها و ورک شاپ‌های مختلفی وجود دارد، مردم می توانند از این فرصت استفاده و از آموزشهای آن استفاده کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بیان کرد: خوشبختانه محصولاتی که در نمایشگاه دیده شد؛ هم از نظر کیفیت و هم از قیمت منصفانه ای با توجه به شرایط بازار برخوردار است ضمن اینکه هدف مهم نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از اصناف مختلفی است که در زمینه پوشش فعالیت دارند.

دبیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش با اشاره به گشایش این نمایشگاه به همت سپاه کربلا ، استانداری وهمکاری بسیج کارگری مازندران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران در قائم شهر گفت: شرکت کنندگان این رویداد فرهنگی، فعالان حوزه عفاف و حجاب و مد و لباس ایرانی و اسلامی هستند که جدیدترین محصولات ومدل های متنوع پوشاک بانوان را در بیش از 40 غرفه به نمایش گذاشتند‌.گشایش نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش در مازندران

معصومه طالبی، دوخت رایگان چادر و مقنعه و چادرنماز، طرح تعویض چادر قدیمی با هزینه اندک، ایجاد کارگاه آموزشی دوخت چادر و مقنعه با اعطای گواهینامه از سوی سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی رادیو نمایشگاه و برگزاری برنامه های شاد برای ایجاد نشاط و سرگرمی بازدیدکنندگان را از بخشهای اجرایی در این نمایشگاه برشمرد.

گشایش نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش در مازندران

وی همچنین خاطرنشان کرد در این نمایشگاه، آتلیه عکس حجاب ، کافه بانو با گفتمان سازی مسئله پوشش در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی و ارائه زیباترین ملزومات از قبیل انواع چادر، مقنعه، لباس مجلسی، روسری و ساق دست و... نیز دایر است.

نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش تا نهم تیر از ساعت 17 تا 23 برپاست.

اخبار مازندران

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها