دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اعلام کرد
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اعلام اینکه 80 حزب و تشکل سازمان یافته در مازندران داریم، گفت: همه آنها در اداره‌کل سیاسی پرونده دارند و در بحث انتصابات نیز قطعاً از گروه‌های ذی‌نفوذ مشاوره می‌گیریم و اگر به این نتیجه برسیم که افراد توانمندی هستند و شرایط لازم برای فعالیت در پستهای مختلف را دارند، از تجریبات آنها استفاده می کنیم.


به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، مهرداد ابراهیمی در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه احزاب نقش بی‌بدیلی در تاریخ تحولات سیاسی جهان دارند، اظهار داشت: در تاریخ ایران نیز از زمان مشروطه به بعد، احزاب و گروه‌ها با استفاده از رسانه‌ها و تریبون‌هایی که در اختیار آنها قرار گرفت، توانسته‌اند نقش‌آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه از دوم خرداد 76، احزاب توانستند مجوزها و رسانه‌های بیشتری را در اختیار داشته و کارکرد حزبی نیز معنای بهتری در عرصه سیاست داخلی و خارجی پیدا کند، افزود: دولت آقای روحانی دارای گفتمان حزبی است و به احزاب و گروه‌ها باور دارد، زیرا معتقد است که از دل احزاب نخبگان زیادی پرورش یافته و با وجود آنها، تصمیمات بصورت عاقلانه‌تری انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: احزاب در این استان مورد حمایت قرار می‌گیرند و از زمان حضورم در مسئولیت فعلی تاکنون 14 جلسه را با احزاب و گروه‌ها از هر گرایش و خط فکری خاصی که داشتند، برگزار کردیم و در این نشست‌ها در حد توان به سؤالات آنها پاسخ دادیم.
این مسئول با اعلام اینکه 80 حزب و تشکل سازمان یافته در مازندران داریم، اظهار داشت: همه آنها در اداره‌کل سیاسی پرونده دارند و در بحث انتصابات نیز قطعاً از گروه‌های ذی‌نفوذ مشاوره می‌گیریم و اگر به این نتیجه برسیم که افراد توانمندی هستند و شرایط لازم برای فعالیت در پستهای مختلف را دارند، از تجریبات آنها استفاده می کنیم.
وی یکی از نقصهای موجود در فعالیت احزاب را فصلی یا موسمی‎بودن کارها عنوان و خاطرنشان کرد: بیشتر احزاب، تنها در زمان انتخابات کرکره حزب را بالا می‎کشند و پس از آن نیز فعالیت‌های خود را متوقف می‌کنند، در حالی‌که احزاب باید کارکردهای آموزشی داشته باشند.
ابراهیمی ادامه داد: کارکرد احزاب، فقط سیاسی نیست، آنها می‌توانند در مسائل اقتصادی، فرهنگی، محیط زیست، مسائل اجتماعی و نشست‌های تخصصی نیز ورود پیدا کنند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران درباره حمایتهایی که دولت از احزاب انجام می‌دهد، گفت: دولت باید فضای امن را برای احزاب سیاسی فراهم کند، همه احزاب باید دارای شناسنامه مشخصی باشند، اگر احزاب بخواهند مجوز رسانه، سایت و ... بگیرند، دولت باید با آنها همکاری کند.
این مسئول با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه و مرحله دوم آن که با آرامش خاصی در سراسر مازندران برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم تعدد کاندیداها و جریانات سیاسی در این استان، اما یکی از سالم‌ترین و بی دغدغه ترین فضای انتخاباتی را در مازندران داشتیم.
وی در پایان گفت: در دولت تدبیر و امید سعی کردیم تا چارچوب‌مدار حرکت کنیم و انتصابات بصورتی باشد که افراد شرایط لازم را داشته باشند و از طرفی دیگر نیز، نظر احزاب و گروه‌ها را در انتصاب‎ها لحاظ کرده و می‎کنیم.
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: