دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
در جلسه‎ای با حضور معاون اول رئیس جمهور عنوان شد
در بازدید معاون اول رئیس جمهور از پروژه‌های بندر امیرآباد، از پیشرفت این بندر و فرصتهای مناسب برای مبادلات تجاری آن با کشورهای حاشیه دریای خزر صحبت شد.


به گزارش آوای خزر از شهرستان بهشهر، اسحاق جهانگیری و هیئت همراه ایشان که در رأس آنها وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور و راه و شهرسازی قرار داشتند، عصر روز چهارشنبه از حوضچه‌های 1 و 2 بندر امیرآباد بازدید کردند.
پس از این بازدید، طی جلسه ای که در ساختمان اداری بندر برگزار شد، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با معرفی ظرفیت‌های این بندر، به وجود 15 پست اسکله در دو حوضچه این بندر اشاره کرد و گفت: حوضچه شماره دو بطول 1125 متر شامل 6 اسکله است و به زودی افتتاح میشود.
** حوضچه شماره 2 بندر امیرآباد در آستانه افتتاح
علی خدمتگزار اظهار داشت: شرکتهای آرین شیمی، فولادسازان دماوند، روغن خوراکی، نگهداری فرآورده‌های نفتی و مجتمع کاغذ امیرآباد ازجمله شرکتهای مهم منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد هستند که در مرحله بهره‎برداری یا تکمیل خط تولید جدید قرار دارند.
** بهشهر کمترین بهره‌مندی از آسفالت جاده‌هایی روستایی مازندران را دارد



فرماندار بهشهر هم در سخنانی از مشکلات تأمین آب شرب شهری و روستایی و شاخص پایین‌تر از نرم کشوری آسفالت راه‌های روستایی در این شهرستان گفت که میانگین آن در کشور 65 درصد، در مازندران 55 و در بهشهر 30 درصد است.
سیدخالق سجادی از مسئولان حاضر در این نشست خواست تا برای حل مشکل بیکاری در بهشهر، تسهیلات مناسبی را در اختیار نیروی کار قرار بدهند.
** درخواست مدیران شرکت‌های فولاسازان امیرآباد و کاغذسازی امیرآباد برای تأمین اعتبارات سرمایه در گردش





مدیران شرکتهای فولادسازان امیرآباد و کاغذ امیرآباد نیز در حضور معاون اول رئیس جمهور و وزاری کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی با توجه به مشکلات موجود، خواستار تأمین اعتبارات سرمایه در گردش برای تکمیل سرمایه‌گذاری‌های چند صد میلیارد تومانی حاصل از آورده‌های شخصی خود در این بندر استراتژیک گفتند.
** نیاز کشورهای حاشیه خزر به مبادلات تجاری با ایران از طریق بندر امیرآباد
بندر امیرآباد در یکسال گذشته پیشرفت خوبی داشته و در آینده، کانون اصلی توسعه و زیرساخت در شمال کشور به‌شمار می‌رود.
اسحاق جهانگیری با بیان اینکه کشورهای حاشیه دریای خزر به مبادلات تجاری با ایران از طریق بندر امیرآباد نیاز دارند، اظهار داشت: مازندران میتواند بازار روسیه در بخش کشاورزی و مواد لبنی را از طریق این بندر در دست بگیرد.
وی افزود: در مازندران از قدیم بر روی کشاورزی و صنعت بحثهای فراوانی بود و ملاحظات زیست محیطی در این میان حرفهایی برای گفتن داشت، اما محیط زیست برای ما قابل احترام و اهمیت است و در عین حال نیز جوانان این منطقه نیاز به اشتغال دارند.
معاون اول رئیس جمهور، احیای تالاب میانکاله را ضروری دانست و گفت: در هفته آینده جلسه مهمی در این زمینه برگزار میشود و باید به حل مشکلات تالاب بین‎المللی میانکاله کمک کند.
اسحاق جهانگیری و هیأت همراه، پس از پایان جلسه، نشستی خصوصی با نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی داشتند.
انتهای پیام/








نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار