دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
مدیرکل سرمایه‌گذاری سازمان بنادر:
سرمایه‌‌گذار زون گردشگری بندر امیرآباد به‌زودی تعیین می‌شود
مدیرکل سرمایه گذاری سازمان بنادر ودریانوردیاز جمع بندی نهایی تعیین سرمایه گذار فعال در بخش گردشگری برای ۲۵ هکتار زون گردشگری این بندر با تلاش مدیریت بندرامیرآباد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری حسین صادقی نژاد در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در جلسه ای با مدیران بندرامیرآباد ، اظهار کرد: عملکرد این بندر را در مقایسه باسایر  بنادر مناسب ارزیابی و بیان کرد: در بندر نوپایی چون بندرامیرآباد که ماحصل تلاش متخصصان ایرانی است، این حجم از سرمایه گذاری کم نظیر است.

وی یکی از مزیت های ویژه بندرامیرآباد را نسل سومی بودن آن برشمرد و هزار و ۶۰ هکتار اراضی پسکرانه با مزایای منطقه ویژه اقتصادی را فرصتی مناسب برای جذب بیشتر سرمایه گذاران ، اعم از داخلی و خارجی دانست.

چند قدم تا تعیین سرمایه‌‌گذار فعال برای 25 هکتار زون گردشگری در بندر امیرآباد

برابر اعلام روابط عمومی بندر امیرآباد، مدیرکل سرمایه گذاری سازمان بنادر ودریانوردی همچنین در بازدید از منطقه ویژه و سرمایه گذاری های انجام شده، به وجود صنایع کوچک و بزرگ در بندرامیرآباد اشاره و  با توجه به حجم بالای ظرفیت ها و قابلیت های کشاورزی ، گردشگری و صنعتی در مازندران، وجود صنایع کوچک را موجب رونق صنایع بزرگ در این بندر و منطقه عنوان کرد.

صادقی نژاد ضمن بررسی چالش های پیش روی سرمایه گذاران و ابراز رضایت از اقدامات انجام شده اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی آن را دارد تا بصورت مستمر جلساتی را برای تسهیل و کمک  همه جانبه به سرمایه گذاران ارائه کند.

مدیرکل سرمایه گذاری سازمان بنادر با بیان اینکه بندرامیرآباد قابلیت جذب سرمایه گذار در تمام بخش ها را دارد از جمع بندی نهایی تعیین سرمایه گذار فعال در بخش گردشگری برای ۲۵ هکتار زون گردشگری این بندر با تلاش مدیریت بندرامیرآباد در آینده نزدیک خبر داد.

چند قدم تا تعیین سرمایه‌‌گذار فعال برای 25 هکتار زون گردشگری در بندر امیرآباد

 مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در ادامه این جلسه گزارشی از حجم سرمایه گذاری های انجام شده در این بندر ارائه کرد که بر این اساس میزان سرمایه گذاری بهره برداری شده بخش خصوصی تا پایان سال ۹۷  را ۶۹۰۰  میلیارد ریال ، سرمایه گذاری در حال ساخت را۶۷۰۰ میلیارد ریال و میزان قرارداد سرمایه گذاری در حال مذاکره و در دست اقدام در سال جاری را ۲۲۷۰میلیارد ریال برشمرد.

 مهندس سیاوش رضوانی در پایان این جلسه با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی  و رونق تولید تصریح کرد؛ امیدواریم با همت و حمایت همه جانبه مسئولان سازمانی و استانی همچنان در راه پیشرفت و افزایش جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی  در بنادر گامهای موثری برداریم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار