دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ربیع فلاح استاندار مازندران و چری شولی استاندار مارکه ایتالیا زمينه هاي همكاري گسترده تجاري و اقتصادي دو استان فراهم شد.


به گزارش آوای خزر،هیأت تجاری ، اقتصادي و علمی استان مارکه ایتالیا به مدت دو روز از ظرفيت هاي مختلف توليدي ، گردشگري و دانشگاهي مازندران بازديد و در جريان قابليتهاي مازندران قرار گرفت که از دو روز گذشته به مازندران سفر کرده با امضاء 4 تفاهم‌نامه در نشست پاياني استاندار مازندران و استاندار مارکه ایتالیا زمينه توسعه همکاری هاي دوجانبه بین دو استان فراهم گرديد.
استاندار مازندران در اين نشست گفت : مدت زمان اقامت هیأت ایتالیایی در مازندران بسیار کم بوده است و نتوانسته‌ایم تمامی ظرفیت‌های استان را به هیأت اقتصادی مارکه بشناسانیم
ربيع فلاح افزود : دیروز سالروز امضاء توافق‌نامه‌ هسته‌ای بین ایران و 1+5 بوده است و كشور ایتالیا در بين کشورهای اروپایی بعد از تحریم همکاری‌های خوبی با ایران داشته است.
مقام عالي دولت در استان با بیان اینکه این سفرها باید به شکوفایی اقتصادی و اقتصاد پویا بین دو کشور کمک کند، اظهار کرد: حضور چهار گروه گردشگری، کشاورزی، دانشگاهی و صنعتی از مارکه به مازندران توانسته منجر به ایجاد تفاهم‌های خوبی برای دو استان شود.
وی با بیان اینکه با خواهر‌خواندگی مرکز مازندران و شهر آنكوناي ماركه بتوانیم برای توسعه دو مرکز استان بهره ببریم، تصریح کرد: مازندران به نمایندگی از ایران می‌تواند با کشور ایتالیا همکاری‌های لازم را داشته باشد و محدودیتی در همکاری نداریم.
استاندار مازندران در پايان گفت: استانداری مازندران همکاری كامل خود را براي توسعه همكاري هاي تجاري و اقتصادي اعلام نموده و امنيت هر گونه سرمايه گذاري را تضمین می‌کند و امیدواریم تفاهم‌نامه‌ها آغازی برای همکاری فعال دو استان باشد.
در اين نشست همچنين استاندار مارکه ایتالیا از ميزباني شايسته مازندران تقدير و تشكر نمود و گفت : از استاندار مازندران ، مديران ،شهردار، مدیران دانشگاه و مدیران بازرگانی مازندران دعوت می‌کنیم به استان ما سفر کنند
 وي از عدم حضور تعدادي از شركتهاي ایتالیايي در سفر به مازندران اظهار تاسف كرد و گفت : اميدوارم اين شركتها هم هر چه سريعتر به اين استان سفر كنند چرا كه مازندران ظرفيت هاي زيادي براي همكاري دارد.  
لوکا چرلی شولی افزود : در بازدید از شرکت‌های مازندران دریافتیم زمینه‌های کاری زیاد است و در بخش‌های متعدد می‌توانیم همکاری‌های مشترک داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه دستاوردهای فناوری و بازگشایی بازارهای مازندران تاییدی است که خواهان این شدیم تا هیأت اقتصادی را به این استان تشکیل دهیم و به اين استان سفر كنيم .
استاندار مارکه ایتالیا بیان کرد: روز گذشته جشن صنعت و امروز جشن خواهر‌خواندگی را در مازندران شاهد بودیم که این اتفاق برای ما جای خوشحالی دارد.
وي تسريع كرد: با نگاه بسيار خوب استاندار مازندران مي توانيم شاهد توسعه همكاري ها بين دو استان باشيم .
در اين نشست توافق نامه استانداران مازندران و ماركه ايتاليا در 12 محور ، تفاهم نامه اتاقهاي بازرگاني مازندران و ماركه ايتاليا ، تفاهم نامه خواهر خواندگي بين شهردارساري و نماينده شهرداري آنكوناي ماركه ايتاليا و تفاهم نامه همكاري سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران و رئيس كنفدراسيون توسعه فعاليتهاي اقتصادي ، توليدي ، توريسم و فرهنگ ماركه ايتاليا به امضاء دو طرف رسيد .
انتهای پیام/











مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها