دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از آمادگی جذب و بکارگیری 106 نیروی انسانی در حفاری شمال(حوزه بهشهر) توسط شرکت جدید که در مناقصه اخیر برنده شده است، خبر داد.
علی‌محمد شاعری در گفتگو با پایگاه خبری آوای خزر، درباره سرانجام اعتراضات کارگران اخراج شده از شرکت حفاری شمال در بهشهر، اظهار داشت: طبق آخرین مناقصه ای که صورت گرفت، یک شرکت جدید برنده مناقصه حفاری شمال شد و مدیریت آن نیز خواستار تغییراتی در شرکت گردید.
وی افزود: هفته گذشته با معاون وزیر نفت صحبت کردم و قرار شد دوشنبه هفته جاری پاسخ قطعی را اعلام کنند، شرکت حفاری شمال در حوزه بهشهر نیز طبق توافق قبلی، آمادگی جذب و بکارگیری 106 نیرو را دارد و باید کارهای لازم را انجام داده و آنها را به شرکت جدید معرفی کند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفتگو دربارره دستور کار هفته جاری این کمیسیون گفت: یکی از جلسات این هفته، حضور وزرای نیرو و کشاورزی در کمیسیون است تا گزارشاتی از سال جاری و کارهای در دست اجرا برای سال 96 را ارائه دهند و جایگاه کشاورزی، آب و منابع طبیعی به بحث و بررسی گذاشته شود.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه درباره پروژه روگذر نکا در ورودی این شهرستان، اظهار داشت: برای تسریع در پروژه با پیمانکار مربوطه صحبت شد، در همین راستا نیز چندین بار صحبتی را با معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران داشتیم و تأکید کردیم که به دلیل اهمیت موضوع و نارضایتی مردم از روند کند پروژه، مشکلات آن مرتفع و ساخت آن تسریع شود.
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: