دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر گفت: در ادامه اجرای طرح فهام، تمامی مشترکان خانگی برق نیز به کنتورهای هوشمند مجهز می‌شوند.

به گزارش آوای خزر، هادی مدقق با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم طرح ملی فهام، گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح، حدود ۴۰۰ هزار مشترک صنعتی، کشاورزی و تجاری بزرگ به این سامانه مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم اجرای طرح فهام، پنج میلیون مشترک ظرف دو سال به کنتورهای هوشمند مجهز خواهند شد، افزود: اجرای این برنامه تاکنون نتایج بسیار مناسبی را به همراه داشته است؛ به طوری که تنها در تابستان امسال بیش از سه هزار مگاوات مدیریت مصرف از طریق پایش بار و مدیریت بر مصرف مشترکین بزرگ اعمال شده است.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر با اشاره به اینکه در مرحله دوم اجرای طرح فهام تعویض کنتورهای مشترکان زیر ۳۰ کیلووات در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: در این مرحله از طرح، اولویت نخست با مشترکین سه فاز صنعتی، تجاری، خانگی، کشاورزی و سپس مشترکین تک‌فاز خانگی و تجاری است.

مدقق با تاکید بر اینکه در مرحله دوم طرح فهام اولویت با مشترکان پرمصرف است، ادامه داد: با توجه به مزایای کنتورهای هوشمند، در قانون اصلاح الگوی مصرف تکلیف شده است تا برای تمامی مشترکان، تجهیزات یاد شده نصب شود که بر اساس این طرح، بنا به ظرفیت و منابع مالی داخل کشور قدم به قدم در حال پیشروی است.

به گفته این مقام مسئول در قدم نخست اولویت با مشترکان بزرگ و در این مرحله اولویت با مشترکین پرمصرف سه فاز و تک فاز است و در ادامه این طرح تمامی مشترکین از کنتورهای هوشمند برخوردار خواهند شد.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر با تاکید بر اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح فهام در داخل کشور تهیه شده است، گفت: در حال حاضر نیز دانش فنی ساخت کنتورهای هوشمند در کشور وجود دارد.
 
منبع:مهر
انتهای پیام/1000
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار