دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
رئیس دانشگاه آزاد بهشهر:
رئیس دانشگاه آزاد بهشهر گفت: از سال 90 معوقه همکاران را تسویه و با هر فردی که اختلاس کرده بود، برخورد قاطع داشته و بی نظمی‌ها را نظم بخشیدیم.


 به گزارش آوای خزر از بهشهر، دکتر اسدالله مهرآرا در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سیزدهمین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: در زمان دکتر حسینی‌مقدم که از سال 86 بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد بهشهر منصوب شدند، این دانشگاه به واحد دانشگاهی ارتقا یافت و 30 واحد رشته های کاردانی آن به کارشناسی افزایش داده شد.
وی با بیان اینکه ساختمان دانشگاه آزاد بهشهر، نیمه‌ساز بود و دکتر حسینی مقدم به همان شکل آن را تحویل گرفت، افزود: 70 درصد کار ساخت و ساز انجام و 30 درصد مابقی انجام نشده و این موضوع کار را سخت‌تر کرده بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر گفت: در آبان سال 93، سرپرست این دانشگاه شدم و به محض ورود با حجمه زیادی از مشکلات مواجه شدم، زیرا 30 درصد کارهایی که در این دانشگاه پیش نرفته بود، بر 70 درصد دیگر تأثیر گذاشت.
مهرآرا با بیان اینکه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی دانشگاه آزاد بهشهر جزئی از مشکلات بزرگ آن بوده است، افزود: در روز نخست ورود به دانشگاه با اعتراض دانشجویان برای شهریه مواجه شدم که به اتفاق هیأتهای علمی دانشگاه و دانشجویان جلسه‌ای جهت رفع این مشکلات گذاشته شد و مصوب کردیم تا با یک تیم مدیریتی قوی دانشگاه را بسازیم.
رئیس دانشگاه آزاد بهشهر با بیان اینکه کمتر از 6 ماه از انتصاب بنده این دانشگاه رونق گرفت، ادامه داد: در خرداد 94 گامهایی برای توسعه برداشتیم و معوقه‌های عقب‌مانده را تسویه و 6 میلیارد تومان از بدهی بانک ملی نیز تعیین تکلیف و حل و فصل شد.
وی ادامه داد: از سال 90 معوقه همکاران را تسویه و با هر فردی که اختلاس کرده بود، برخورد قاطع داشته و بی نظمی‌ها را نظم بخشیدیم.
مهرآرا اظهار داشت: تدوین 14 طرح پژوهشی در حوزه ساخت و ساز، ساخت سالن آمفی تئاتر با گنجایش 300 نفر و ساخت فرهنگ‌سرای دانشجویی جنب آمفی تئاتر برای دانشجویان و احداث فضای ورزشی در این ساختمان که در شأن دانشجویان باشد نیز ازجمله فعالیت‌هایی است که از زمان حضور بنده تاکنون انجام شده است.
وی ادامه داد: راه‌اندازی و تکمیل سیستم گرمایشی و سرمایشی،  اختصاص زمینی به ارزش 20 هزار متر مربع به فضاسازی و زیرسازی دانشگاه و کاشت بیش از 800 اصله نهال به یاد شهدای شهرستان بهشهر و ساخت پارک مطالعه در دانشگاه انجام شد.
رئیس دانشگاه آزاد بهشهر با بیان اینکه این دانشگاه قطب علمی 3 شهرستان است، تصریح کرد: بیش از 2100 دانشجو، بیش از 71 هیأت علمی و کارمند در دانشگاه آزاد بهشهر داریم، در 28 رشته کارشناسی ارشد مجوز گرفته شد که در حال حاضر 9 رشته فعالیت خود را شروع کرده است.
وی در پایان گفت: در 4 الی 5 سال اخیر، 18 جلد کتاب به نام دانشگاه چاپ شد و بیش از 120 مقاله علمی پژوهشی و بین المللی نیز تولید شده است.
گفتنی است؛ مهرآرا قبل از ورود به دانشگاه آزاد بهشهر، مدتی مدیر بیمارستان مصطفی خمینی تهران بود و بیش از 200 مقاله کارشناسی ارشد و دکتری را راهنمایی کرده است.
انتهای پیام/ 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: