دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت از شناسایی ۳۶۰ گلوگاه فساد در بدنه این وزارتخانه خبر داد.
شناسایی ۳۶۰ گلوگاه فساد در بدنه وزارت صمتبه گزارش آوای خزر،مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت از شناسایی ۳۶۰ گلوگاه فساد در بدنه این وزارتخانه خبر داد.

اکبر صادقی در مصاحبه با رادیو افزود: گلوگاه‌های فساد در هر سیستمی وجود دارد و این گلوگاه‌ها هریک دارای وزن و شاخص مشخصی است.

وی همچنین اظهارداشت: گلوگاه‌های فساد دلیل نمی‌شودبرای مثال در حوزه ثبت سفارش کالا، صدور پروانه‌ها و ... فساد وجود دارد بلکه فضای که مستعد ایجاد فساد است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نکته بسیار حائز اهمیت در این میان اصلاح فرآیند‌های کاری تمامی گلوگاه‌های فساددر این مجموعه است.

وی افزود: مبارزه با فساد به صورت تک بعدی محقق نخواهد شد بلکه باید با استقرار سیستم‌های الکترونیکی و شفافیت در فرآیند‌ها به سمت تعالی سازمانی حرکت کرد و در چنین شرایطی فساد اداری به شدت کاهش خواهد یافت.

صادقی بیان داشت: مطابق تجربیات جهانی اگر تمامی فرآیند گیرندگان خدمت در یک سیستم در ابعاد مختلف الکترونیکی شود فساد به صفر می‌رسد.

وی به رادیو اقتصاد توضیح داد: رویکرد جامع در وزارت صمت برای ایجاد شفافیت حداکثری در فرآیند‌ها افزایش خدمات الکترونیکی است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه امروز زیر ساخت‌های مناسبی در بحث ارائه خدمات بصورت الکترونیکی به مردم در مجموعه وزارت صمت شکل گرفته است.

وی افزود: هم اکنون در وزارتخانه مزبور عمده خدمات مورد نیاز مردم به صورت الکترونیکی در حال ارائه است.

صادقی اظهارداشت: برای کنترل تخلفات و کاهش حداکثری بروز انواع فساد علاوه بر ابزار‌ها و زیرساخت‌های اداری نیازمند جدی به مشارکت عمومی و بسیج همگانی است.

وی در ادامه یادآورشد: طرح «شفاف سازی و ارتقای سلامت اداری» به عنوان یکی از برنامه‌های محوری فعالیت‌های وزارت صمت با دستور موکد مقام عالی وزارت در دستور کار قرار گرفته و همه ارکان وزارتخانه و سازمان‌های استانی نیز موظف به اجرای مفاد این طرح هستند./تسنیم
انتهای پیام/1000
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار