دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری،
همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، بهسازی و توسعه ترمینال مسافربری فرودگاه شهرستان نوشهر با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای خزر، مدیرکل فردوگاه‌های مازندران در باره این پروژه گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع همراه با ۱۵۰ مترمربع ساختمان اداری فرودگاه توسعه یافته است.
سعدالله وطن خواه با بیان اینکه فاز دوم ساختمان ایمنی زمینی، استخر آب و ساختمان‌های جنبی فرودگاه هم امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری به بهره برداری رسیده است افزود: سالانه ۹۰۰ پرواز و ۷۰ هزار مسافر در فرودگاه شهرستان نوشهر جابجا می‌شوند. همچنین سالانه ۶ هزار و ۱۰۰ پرواز همراه با جابجایی ۵۷۰ هزار مسافر در فرودگاه‌های مازندران انجام می‌شود.

همچنین عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی کشور و راهبر عملیات هوانوردی در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح توسعه و بهسازی سالن ترمینال مسافربری فرودگاه شهرستان نوشهر گفت: با توجه به موضوع گردشگری و توجه ویژه به زیرساخت های آن در مازندران، توسعه فرودگاه های شمال در الویت شرکت فرودگاه های کشور قرار دارد.

سعید اکبری افزود: سعی بر آن است فرودگاه های شهرستان های نوشهر و رامسر را به سطح ایده آل رسانده تا علاوه بر افزایش تعداد پروازها، زمینه مناسب برای فرود هواپیماهای سنگین در این دو فرودگاه فراهم شود.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاههای کشور و راهبر عملیات هوانوردی گفت: با توجه به درخواست مردم برای تغییر ساعت پرواز تهران به فرودگاه های رامسر و نوشهر از ظهر به عصر،  به شرکت ها اعلام خواهد شد تا نظر مردم را تامین کنند.

انتهای پیام/1000

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها