دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم توصیه کرد که از خرید «طلای دست‌دوم» اجتناب کنند، زیرا این موضوع تبعات و پیامد‌های منفی را برای خریداران ایجاد کرده و باعث متضرر شدن آنان می‌شود.

مردم از خریدوفروش طلای دست‌دوم اجتناب کنند

به گزارش آوای خزر،مسعود یزدانی، معاملات طلای دست‌دوم را دارای مشکلات زیادی دانست و گفت: اکثر طلا‌های دست‌دوم عرضه شده در بازار با مشکلات عیاری و فنی همراه است و غالب مردم در موقع فروش با معضلاتی مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و سلامتی در طلای دست‌دوم ادامه داد: معمولاً مصرف‌کنندگان این مصنوعات با بیماری‌های پوستی مواجه می‌شوند و این معاملات از نظر اتحادیه غیرمجاز بوده و خریداران در صورت هرگونه مشکلی در این طلا‌ها امکان پیگیری از طریق اتحادیه را نخواند داشت.

نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: در این راستا این اتحادیه پیگیری‌هایی انجام داده تا ممنوعیت فروش طلای دست‌دوم در قانون نظام صنفی نیز قید گردد و با متخلفان این حوزه برخورد قضایی صورت گیرد.

یزدانی از همه خریداران طلا، جواهر، نقره و سکه خواست با دقت و رعایت موارد قانونی اقدام به خرید کنند و در معاملات خود از موضوعاتی که از آن اطلاع ندارند با مشورت از اتحادیه یا افراد مورد وثوق و مورد اعتماد صنفی خرید خود را انجام دهند.

وی در خاتمه از همه همکاران صنفی خود خواست تا از فرصت ایجادشده برای بهره‌گیری از بخشودگی جرائم مالیاتی که توسط سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شده و فقط در سال ۹۸ قابل اجراست، استفاده کرده و با انجام شرایط این بخشودگی از تسهیلات عنوان شده بهره لازم را ببرند./آنا
 
انتهای پیام/1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار