دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
تاخیر 2 ساعته وزیر راه و شهرسازی در بهشهر + تصاویر
برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی در مازندران کاملا مشخص بود اما موارد پیش‌بینی نشده‌ای در این بین صورت گرفت که سبب شد ایشان تاخیر 2 ساعته را در شرق مازندران - بهشهر داشته باشند.

به گزارش آوای خزر از بهشهر، عصر روز شنبه ساعت 17 دقیقه قرار بود محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در یکی از پروژه‌های زمانبندی‌شده شرق مازندران حضور داشته باشند، اما آنها در این ساعت هنوز از شهر ساری به سمت شرق مازندران حرکت نکرده بودند.

علاوه بر بازدید وزیر از جاده ساری – تاکام که در برنامه بود، پیش از آن بازدید از دو پروژه دیگر در مسیر قائمشهر به ساری و پس از آن، بازدید از جاده گهرباران در میاندرود و بازدید از نکاچوب نیز به برنامه اضافه شد.

تاخیر 2 ساعته وزیر راه و شهرسازی در بهشهر + تصاویر

ساعت 18:58 دقیقه بود که حجت‌الاسلام جباری امام جمعه بهشهر پس از ساعتی انتظار، این مکان را ترک کرد. آقای وزیر دقایقی بعد وارد حسین‌آباد شد. ساعت 19:40 دقیقه دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشهر – امیرآباد، و محور رستمکلا به بندر امیرآباد، صادر شد.

آقای وزیر قصد بازگشت داشت که مردم دور او حلقه زده و نگذاشتند برود، او دقایقی را پای صحبت‌های مردم نشست. مردمی که از روستاهای دورافتاده نیز آمده بود تا محمد اسلامی را ببینند و از وضعیت نابسامان راهسازی در منطقه خود بگویند. راه‌هایی که با هر باران و برفی رانش و ریزش دارد و یا هنوز پس از سال‌های خبری از زیرسازی و آسفالت در آنها نیست.

تاخیر 2 ساعته وزیر راه و شهرسازی، سبب شد تا افتتاح پروژه آسفالت گلوگاه به دامغان در نقطه صفر مرز بین مازندران و سمنان در سرخ‌گریوه لغو شود.

برنامه زمانبندی حضور وزیر راه و شهرسازی به مازندران یک برنامه مشخصی بود که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت اما مانند همیشه و از آنجا که هیچگاه برنامه‌ها روی روال و زمان خودش انجام نمی‌شود و معلوم نیست این مشکل تا کی باید ادامه داشته باشد، شاهد بی‌نظمی و برنامه‌های از پیش تعیین‌نشده بودیم.

آقای وزیر راه و شهرسازی و نمایندگانی که ایشان را بالاجبار به بازدید از پروژه‌های از پیش معین‌نشده فراخواندند؛ باید بدانند که 2.5 ساعت از وقت تعدادی از نیروهای امنیتی، انتظامی، کارکنان دولت، مردمی که از راه‌های دور و نزدیک آمده بودند، کارگرانی که در این پروژه حاضر بودند، سپاه، ائمه جمعه و جماعات، خانواده شهدا، رسانه‌ها، خدمات و رانندگان تلف شده است.

انتظار می‌رود که دولت خدمتگزار، دولت وقت‌شناس باشد و مردم را بیش از این در انتظار نگه ندارد!

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار