دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:
با حضور معاون آبفاشهری مازندران، فرماندار و مدیرامور آبفاشهری عباس آباد، امام جمعه ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلارآباد و خانواده معظم شهدا، کلنگ احداث ساختمان اداری آبفاشهری کلارآباد به زمین زده شد.
به گزارش آوای خزر، معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری واحد مربوطه در کلارآباد، با اشاره به اهمت آب در حیات و سلامت بشر گفت: هزینه  دریافت شده از مشترکین در مقایسه با هزینه تولید و تامین آب  بسیار ناچیز است .
هرمز نیازآذری افزود: مشترکین با پرداخت به موقع آب بهای خود می توانند مجموعه آبفا را در ارایه خدمات کمک نمایند.
وی،  خواستار مشارکت و حضور خیرین در بخش آب شد و تصریح کرد: خیرین می توانند در اجرای پروژه های آبرسانی یاریگر مجموعه شرکت آبفاشهری باشند.
معاون مالی و پشتیبانی آبفاشهری مازندران ادامه داد: با کمک خیرین در کلارآباد یک حلقه چاه  حفر و نسبت به بازسازی یک حلقه چاه دیگر اقدام شد.
نیازآذری، به پروژه های در دست اقدام در شهر کلارآباد اشاره و تصریح کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار 350 میلیون تومان و احداث  مرحله دوم پکیج حذف آهن به ظرفیت 20 لیتر در ثانیه و با پیش بینی اعتبار 300 میلیون تومان در این شهر در دستور کار می باشد.
وی افزود: فاز دوم پکیج حذف آهن در مرحله طراحی و انتخاب پیمانکار قرار دارد.
مدیرامور آبفاشهری عباس آباد نیز در این مراسم، احداث ساختمان اداره آب  وفاضلاب شهری کلارآباد را اقدامی موثر در سهولت ارایه خدمات به مشترکین دانست و گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 3هزار و 100 متر مربع  وزیربنای 165 متر در دوطبقه با پیش بینی اعتبار 400 میلیون تومان کلنگ زنی شد.  
مهندس توکل مودب، با اشاره به نصب پکیچ حذف آهن به ظرفیت 20 الی 25 لیتر در ثانیه به منظور کاهش کدورت آب شهر کلارآباد ، افزود: در راستای حذف کدورت کامل مرحله دوم این طرح نیز در دستور کار قرار گرفت.
هاشمی فرماندار عباس آباد و حجت الاسلام سورتچی امام جمعه کلارآباد نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)  بر مشارکت هرچه با شکوه تر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در اسفندماه برگزار می شود، تاکید کردند.
برچسب ها: کلارآباد ، آبفا شهری
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار