دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
صبحانه گزارش می دهد
علی رغم تلاش های صورت گرفته توسط نهادهای مسئول، هنوز هم برخی سایت ها و شرکتها اقدام به فروش بالاتر از قیمت مصوب بلیت به مقصد عراق می کنند.

به گزارش آوای خزر، با رونق گرفتن خرید اینترنتی مردم، سایت ها و اپلیکیشن های متعددی به وجود آمدند که امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل های داخلی و خارجی را به صورت ساده و از طریق خرید کارتی برای علاقمندان فراهم کرده ‌اند.

یکی از مشهورترین و در عین حال با سابقه ترین سایت ها و نرم افزارهای موجود در این بخش، سپهر است که سایت و اپلیکیشن آن این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد تا با بهترین قیمت ممکن بلیط هواپیما را خریداری کنند. یکی از اصلی ترین نقاط قوت سایت سپهر مربوط به رابط کاربری آن می ‌شود که تقریبا بدون باگ و تاخیر عمل می کند.

البته بلیط های قابل رزرو از طریق این سایت فقط محدود به پروازهای داخلی نمی‌شوند و پروازهای خارجی را هم در بر می ‌گیرند و همین موضوع در بخش فروش بلیت های مربوط به ایام اربعین باعث تشکیل پرونده و برخورد قضایی با این مجموعه شده است.

گرانفروشی بلیت‌های اربعین ادامه دارد/ پرونده «سایت سپهر» به تعزیرات رفت +سند

بنا بر نامه روزهای اخیر یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی به مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، با اشاره به تعیین سقف نرخ بلیت از مقاصد تهران و مشهد به نجف و بغداد، اعلام شده بررسی های به عمل امده از سایت فروش سپهر نشان می دهد قیمت های ارایه شده بیش از نرخ مصوب انجمن شرکتهای هواپیمایی است.

بر این اساس، از سازمان تعزیرات خواسته شده به جهت ثبات و آرامش و جلوگیری از تضییع حقوق مردم نسبت به برخورد قانونی لازم با آن شرکت اقدام مربوطه را به عمل اورده و سازمان هواپیمایی را نیز از نتایج آن مطلع کنند.

انتهای پیام/1000

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: