دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
در واکنش به یک خبر ارسال شد/
مدیرعامل شرکت «شیرین دشت فریم» در واکنش به خبری درباره خبری با عنوان «تخریب محیط زیست در روستای «کرچا» بخش دودانگه»، جوابیه‎ای جهت درج در پایگاه خبری آوای خزر ارسال کرده است.
به گزارش آوای خزر، در چهارم مرداد ماه 95 براساس تصاویر و مطالب یکی از اهالی دودانگه ساری، خبری با عنوان «تخریب محیط زیست در روستای «کرچا» بخش دودانگه/ دستور خانم ابتکار برای چند روز اعتبار داشت! » روی خروجی این سایت رفت و با واکنش مدیرعامل شرکت مربوطه مواجه شد، لذا طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه‎ای که اخیراً از سوی مدیر شرکت «شیرین دشت فریم» برای درج در سایت آوای خزر ارسال شده است، ارائه می‎شود:
شرکت «شیرین دشت فریم» تنها واحد تولیدی فعال و تولید کننده شن و ماسه در بخش محروم دودانگه ساری است که در سال 88 موفق به کسب پروانه بهره‎برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.
صدور این مجوز، نیاز به موافقت‎نامه‏های ادارات کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران داشته که این موافقت‎نامه‎ها به شماره‎های 31/30/58 از اداره‌کل منابع طبیعی و 32347/3/0 از اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران اخذ شده ، همچنین این شرکت موفق به کسب پروانه استاندارد محصولات تولیدی به شماره 8561192958 از اداره‌کل استاندارد استان شده است.
شرکت «شیرین دشت فریم» همه‎ساله و بصورت داوطلبانه با آزمایشگاه‎های متعدد اداره‎کل حفاظت محیط زیست مازندران قرادادی امضا می‌کند تا در طول دوره بطور مداوم از فعالیت‌های شرکت، آزمایشاتی انجام شده و در صورت آلایندگی زیستی به اطلاع شرکت رسانده تا در جهت رفع آن اقدام شود که تا این لحظه و طبق آزمایشات انجام شده هیچگونه آلودگی زیست‎محیطی گزارش  نشده است.
با عنایت به مراتب فوق و توجه به این موضوع که ریاست محترم اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران بعنوان متولی این بخش اخیراً و مجدداً مصاحبه‌ای مبنی بر عدم وجود مشکل در فعالیتهای شرکت انجام و منتشر شده است، همچنین هماهنگی‌های همه‌جانبه با اداره مذکور، نشاندهنده سالم بودن فعالیتهای شرکت دارد.
شرکت «شیرین دشت فریم» دارای 40 نیروی کار بومی بطور مستقیم و 100 شغل غیرمستقیم ایجاد کرده که جا دارد تا همه دستگاههای دولتی متولی امر و رسانه‎های محترم در این شرایط و اوضاع اقتصادی کشور را در راستای منویات و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت بخش تولیدی، همکاریهای لازم را نسبت به این شرکت انجام دهند.

انتهای پیام/ 
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: