دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
استاندار مازندران در جلسه معارفه مدیر جدید بازرسی استانداری:
استاندار مازندران گفت: نظارت‌ها و بازرسي بايد دقيق و كارشناسي شده باشد تا بتواند تأثيرات جدي خود را در سلامت اداري بگذارد، به همین دلیل، فعال کردن دفاتر بازرسی مستقر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از انتظارات جدي استانداری مازندران است.
دفاتر بازرسی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها فعال شود

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، ربیع فلاح در جلسه معارفه مدير بازرسي استانداری مازندران با تسليت ايام محرم و شهادت سيد و سالار شهيدان كربلا حضرت امام حسين (ع)، اظهار داشت: بازرسي چشم بيدار و گوش هوشيار دستگاه اداري و به عنوان یکی از بازوان پرتوان مجموعه استانداری از جایگاه رفیع و مهمی برخوردار است.
وی با بیان اینکه به دنبال بازرسي تحول ساز و اثربخش هستيم، افزود:  اقدامات حوزه بازرسي و ارزشيابي اين واحد بيانگر ضعفها و قوت‌هاي مجموعه است كه بايد مورد توجه قرار بگيرد.
استاندار مازندران گفت: نقش بازرسي در ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بسيار مهم است زیرا اجرای صحیح قوانین و مقررات در قالب بازرسی‌های دوره‌ای و موردی از دستگاه‌های اجرایی محقق مي‌شود .
فلاح اظهار داشت: نظارت‌ها و بازرسي بايد دقيق و كارشناسي شده باشد تا بتواند تأثيرات جدي خود را در سلامت اداري بگذارد، به همین دلیل، فعال کردن دفاتر بازرسی مستقر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از انتظارات جدي استانداری مازندران است.
نماینده عالی دولت در مازندران افزود: در حوزه بازرسي شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران، فرمانداران و کارکنان دولت بررسي مي شود كه اين فعاليت ميتواند موجب تحرك و پويايي و سازندگي سيستم شود و هشدار بازرسي مي تواند جلوي بسيار از خطاها و اشتباهات را بگيرد .
وی با بیان اینکه قانون‌مداري و اخلاق‌مداري دو رويكرد مهم در ارائه خدمت به مردم است كه بازرسي بايد سرلوحه كار خود قرار دهد، اذعان داشت: بازرسي بايد به گونه‌اي عمل كند تا کارهای اداری تسهیل شود، بهره‌وری بالا برود، ارزشهای اخلاقی خدشه نبینند و مدیریت تقویت شده و اعتماد عمومي بعنوان سرمايه اجتماعي تقويت شود و موجب تسهیل خدمات به شهروندان و کسب رضایت آنان شود.
استاندار مازندران با اعلام اینکه سامانه سامد از خدمات ارزشمند واحد بازرسي است، خاطرنشان کرد: شکایت مردم از دستگاههای اجرایی از طریق این سیستم ثبت و ضبط می شود و بايد نسبت به پيگيري و رفع مشكلات مردم اقدام شود، سامد در حقيقت سامانه ارتباط ملت و دولت است و بايد تقويت شود
فلاح گفت: از زحمات و تلاشهاي ارزشمند آقاي هاشم‌زاده تقدير و تشكر مي كنم كه در اين مدت اقدامات خوبي در بازرسي انجام دادند و در بازرسي انتخابات هم كه دبيري ستاد بازرسي با ايشان بود رتبه اول كشور را كسب کردند .
وی در پایان اظهار داشت: حجم گسترده فعاليتهاي بازرسي ضرورت داشته تا مدير مستقل در اين حوزه اقدامات را دنبال كند، ضمن تقدير و تشكر از همكار گرانقدر آقاي هاشم‌زاده تصميم گرفتيم از وجود آقاي عباسعلي وفائي‌نژاد كه از مديران باسابقه هستند در اين مجموعه استفاده كنيم .
گفتنی است؛ در اين مراسم لوح تقدير و حكم مشاور استاندار به عزت‌الله هاشم‌زاده داده شد.
انتهای پیام/ 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: