دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
خودروسازی و سینما
پورشه اولین خودروی برقی خود را در فیلم سینمایی جنگ ستارگان معرفی می کند.

​پورشه در جنگ ستارگان

به گزارش آوای خزر، برند پورشه از گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان، در یک پست تلگرامی خبر داد که با دیسنی در ساخت فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر» همکاری می کند.

این خودروساز آلمانی، در کنار 7 برند مهم دیگر، پُستری را منتشر کردند که نشان می دهد در سری فیلم های جنگ ستارگان یک شخصیت جدید معرفی شده است که تا پایان امسال روی پرده های سینما به علاقه مندان عرضه می شود.

پورشه همچنین خبر داده است که همان طور که سینما یک شخصیت جدید معرفی کرده، این شرکت هم اولین خودروی تمام برقی تایکان خود را که در این فیلم به کار خواهد گرفت. واقعیت این است که خودروسازان پرتجمل دنیا نمی خواهند در زمینه خودروهای برقی از خودروسازی تسلای آمریکا عقب بمانند.

استودیوی فیلم سازی لوکاس فیلم، از شرکت های زیرمجموعه دیسنی در ساخت این فیلم همکاری می کند. پورشه می گوید: این همکاری از این جهت باعث افتخار آنها است که هواداران را از دو کهکشان [خودروسازی و سینما] گرد هم می آورد. [فیلم هم که در باره سفرهای کهکشانی و جنگ ستارگان است]. هر چند که هنوز معلوم نیست چه نقش و چه صحنه ای برای پورشه در نظر گرفته شده، اما خود پورشه ای ها می گویند: «وسیله ای بسیار خاص از دور دست های کهکشان می آید».

طبیعی است که در رویداد مهمی مثل سری جنگ ستارگان، تنها خودروسازان نیستند که سهمی از این کیک می خواهند، در این فیلم، برندهای یوناید ایرلاین، بوزه، سامسونگ، جنرال الکتریک، مک دونالد، جنرال میلز و دانون هم حضور دارند.

نام شخصیت جدید در جنگ ستارگان «بابو فریک» است. بابو فریک دروید [روبات] آنزلیانی است که در میان اسپایس رانر های کیجیمی کار می کند و می تواند برنامه ی تقریبا همه نوع روباتی را تغییر دهد و هیچ سیستم دفاعی یا حراستی هم نمی تواند جلوی او را بگیرد.

این فیلم سینمایی در 20 دستامبر (29 آذر) روی پرده های سینما خواهد رفت.

یوناید ایرلاین، طراحی هواپیمای خاص را معرفی خواهد کرد، بوزه صدای واقعیت افزوده را در جنگ ستارگان تأمین می کند، سامسونگ گالکسی و دنیای به هم مرتبط را تبلیغ می کند، وضعیت مک دونالد هم که روشن است. دانون بطری های اسموزی با تم جنگ ستارگان را معرفی خواهد کرد.

منبع: یو اس آ تودی

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها