دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
استاندار مازندران:
استاندارمازندران با بیان اینکه مشكلات ساختاري و اساسي در زمينه صادرات مركبات وجود دارد، گفت: قيمت محصولات نیز از طرفی بالا بوده و امكان رقابت وجود ندارد و از طرفی دیگر بايد مشوق‌هاي صادراتي و تسهيلات ارزان‌قيمت در اين زمينه اختصاص يابد.
مشكلات ساختاري در زمينه صادرات مركبات وجود دارد/ ضرورت اختصاص مشوق‌هاي صادراتي برای مرکبات

به گزارش آوای خزر از ساری، نشست مشركت مجمع نمايندگان مازندران با استاندار و معاونان استانداري مازندران به منظور بحث و بررسي اولويت‌هاي توسعه‎ای و حل مشكلات این استان برگزار شد.
در اين نشست ابتدا استاندار مازندران در سخناني كشاورزي مازندران را يكي از اولويت‌هاي مهم و جدي در حوزه توسعه اقتصادي دانست و گفت: در اين زمينه و در حوزه واردات برنج مديريت خوبي صورت گرفت و افزايش بهره‌وري در اين بخش از برنامه‌هاي راهبردي است.
ربیع فلاح از بررسي وضعيت مركبات مازندران در كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي در روز دوشنبه خبر داد و گفت: كشاورزان مازندراني از قيمت برنج رضايت دارند و دولت در اين زمينه با كنترل واردات به كشاورزان کردده كمك کرده است.
وي به افزايش محصولات باغي استان و ضرورت توجه به حوزه صادرات اشاره و بیان کرد: مشكلات ساختاري و اساسي در زمينه صادرات مركبات وجود دارد، قيمت محصولات نیز از طرفی بالا بوده و امكان رقابت وجود ندارد و هم بايد مشوق‌هاي صادراتي و تسهيلات ارزان‌قيمت در اين زمينه اختصاص يابد.
استاندار مازندران بر تداوم نشست با نمايندگان براي بهره‌گيري از ظرفيت بالاي آنها براي حل مشكلات استان  تاكيد و خاطرنشان کرد: ضريب برخورداري از اعتبارات ملي و استاني مازندران در دولت تدبير و اميد افزايش خوبي يافته است اما به دليل مشكلات اعتباري تخصيص‎ها به صورت كامل صورت نمي‌گيرد و طرح‌هاي نيمه‌تمام زيادي در استان وجود دارد.
فلاح با اشاره به سياست تنفس جنگل دولت در زمينه جنگل‌داري گفت: اين موضوع بايد در قالب يك طرح و برنامه اجرايي شود و در زمينه حفاظت ، فعاليت‌هاي زيربنايي و احيا نيز بايد برنامه‎های اساسی ارائه شود.
نماینده عالی دولت در مازندران به تعيين 55 فعاليت مهم و اساسي در حوزه اقتصاد مقاومتي  اشاره كرد و گفت: این استان در زمينه ارائه تسهيلات رونق توليد و بسته حمايتي موفق شده است تا با ارائه تسهيلات به 499 واحد توليدي به مبلغ 212 ميليارد تومان رتبه نخست كشور را كسب کند.
** تدوین سند کنترل و کاهش طلاق در مازندران
وی ادامه داد: در سال 95 در كنار تحقق اقتصاد مقاومتي، به مسائل اجتماعي از جمله طلاق و اعتياد توجه جدي شده است و راه‌اندازي نخستین مركز رصد اجتماعي استاني در مازندران، زمينه تحقيقات و پژوهش را فراهم كرده و اقدامات خوبي نیز در اين زمينه صورت گرفته است.
فلاح تاكيد كرد: سند كنترل و كاهش طلاق در استان تدوين شده و با اجراي طرح‌هاي مختلف رشد طلاق مهار شده و كاهش پيدا كرده است .
استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه زيربنايي نیز فعاليت‌هايي صورت گرفته ولي بايد توسعه يابد، اظهار کرد: به عنوان نمونه سدهاي مطالعه شده‌اي در استان داريم كه بايد براي تخصيص اعتبارات آن اقدام کنیم، مهمترين سد نيمه‌تمام مازندران، سد هراز است كه 25 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و فاينانس آن از سوي شوراي اقتصاد تصويب شده و شركت چيني نيز فاينانس آن را به مبلغ 500 ميليون يورو پذيرفته است و بايد همه در اين زمينه پيگيري كنيم تا سريعتر اقدام شد.
در اين نشست معاونين سياسي امنيتي ، هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني و هماهنگي امور عمراني و رئيس سازمان برنامه و بودجه به تشريح فعاليت‌ها و اقدامات حوزه فعاليت خود پرداختند.

مشكلات ساختاري در زمينه صادرات مركبات وجود دارد/ ضرورت اختصاص مشوق‌هاي صادراتي برای مرکبات

انتهای پیام/ 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: