دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
بابلسر- مسابقات تکواندو قهرمانی دختران کشور جام سفیر کره جنوبی با کسب عنوان قهرمانی تیم مازندران در بابلسر به پایان رسید.

به گزارش آوای خزر مهر نوشت: در این مسابقات که یکشنبه شب با رقابت ۲۸۳ تکواندوکار از سراسر کشور در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت بابلسر پایان یافت، تیم دختران نوجوانان مازندران با کسب ۵ نشان طلا، یک برنز و ۶۶۲ امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستادند.

تیم تهران با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۳۹۸ امتیاز نایب قهرمان شد و هوگوپوشان تیم البرز با ۲ نشان طلا، یک برنز و ۲۹۳ امتیاز جام سومی این مسابقات را بالای سر بردند. همچنین تیم های گیلان، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، یزد، اردبیل و قم به ترتیب در رده چهارم تا دهم قرار گرفتند.

" محبوبه محمد نژاد " سرمربی تیم مازندران به عنوان بهترین سرمربی این دوره انتخاب وتجلیل شد وعنوان فنی ترین بازیکن نیز به " شاپرک نجفی" از تیم البرز اهداء شد.

در مسابقات بخش پسران این مسابقات که با رقابت ۳۰۶ تکواندوکار از سراسر کشور پنجشنبه وجمعه هفته گذشته در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت بابلسر برگزار شد، درمجموع تیمی تیم مازندران با کسب ۳ نشان طلا، یک نقره ویک برنز و۴۶۷ امتیاز قهرمان شد  و تیم آذربایجان شرقی با کسب ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز و ۳۴۰ امتیاز دوم شد وتیم اصفهان هم با دو نشان طلا و ۳ برنز به مقام سومی این مسابقات دست یافت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار