دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
حدادعادل:
سخنگوي شوراي ائتلاف اصولگرايان گفت: شرايط انتخابات امسال حقيقتا از هميشه حساس تر است و شبکه هاي معاند ديگر از تحريم انتخابات سخن نمي گويند.
به گزارش آوای خزر،غلامعلي حداد عادل در همايش وحدت اصولگرايان با عنوان بصيرت افزود: 9 دي لبريز شدن کاسه صبر ملتي بود که نزديک به شش ماه شاهد فتنه انگيزي دشمنان بود.

وي گفت: لازم است اصولگرايان به 18 سال پيش نگاهي بيندازند و فراز و فرودهاي اين سالها را تجزيه و تحليل و عوامل پيروزي و شکست را بررسي کنند.

حدادعادل شرايط انتخابات امسال را از هميشه حساس تر خواند و گفت: برخي به شوخي مي گويند که هميشه مي گوييم انتخابات امسال حساس تر است اما با استدلال مي گويم که حقيقتا انتخابات امسال حساس تر است.

سخنگوي شوراي ائتلاف اصولگرايان گفت: در گذشته بلندگوهاي تبليغاتي بيگانه به مردم اصرار مي کردند که در انتخابات شرکت نکنند و به نحوي انتخابات را تحريم مي کردند.

وي گفت: اما اکنون چه اتفاقي افتاده است که شبکه صهيونيستي من و تو براي انتخابات ما هر شب برنامه دارد و ديگر از شرکت نکردن در انتخابات سخن نمي گويد؟

وي گفت: آنها براي مديريت افکار عمومي برنامه اجرا مي کنند .

حدادعادل شرايط کنوني منطقه را نيز دليلي ديگر بر حساسيت اين دوره از انتخابات ذکر کرد و گفت:‌ به وضوح مي بينيم که چطور وزير امورخارجه آمريکا از تروريست ها حمايت مي کند و دشمنان تروريسم از جمله حزب الله و ايران را تروريسم معرفي مي کند.

وي گفت: هنوز امضاي برجام خشک نشده و عملا هيچ قدمي در رفع تحريم ها برداشته نشد که به دارائيهاي ايران به بهانه هاي مختلف دستبرد زده شد.

سخنگوي ائتلاف اصولگرايان گفت: برخي تلاش مي کنند نه تنها انتخابات مجلس شوراي اسلامي بلکه انتخابات مجلس خبرگان رهبري را هم دو قطبي کنند که به مصلحت کشور و در راستاي خدمت به مردم نيست.
حدادعادل در همايش وحدت اصولگرايان که با عنوان بصيرت برگزار شد، افزود: اخلاص يکي از شرايط اصولگرايي است و اگر وارد صحنه انتخابات شديم بايد براي خدا باشد.
وي با اشاره به اينکه تعصب حزبي با اصولگرايي منافات دارد افزود: حزب و تشکل و سازمان و جمعيت را بايد براي انقلاب بخواهيم نه انقلاب را براي خودمان.

حدادعادل افزود: اگر مجلسي در خدمت اسلام و انقلاب تشکيل شود همه تشکل هاي اصولگرا از آن بهره مي برند.
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان گفت: در شرايط حساس کنوني شرط نخست اين است که همه در ائتلاف بزرگ اصولگرايان، تعصبات و وابستگي هاي حزبي و تشکيلاتي را پشت در ائتلاف بگذارند.
حدادعادل گفت: ما به آينده اميدواريم و تشکل هاي اصولگرايي تاکنون وحدت خود را نشان دادند و هر کسي اين وحدت را بشکند بايد هزينه اش را بپردازد.

وي گفت: اگر براي خدا آمده و ثبت نام کرده ايم آماده باشيم که اگر براي خدا لازم شد کنار هم برويم.
حدادعادل با اشاره به اينکه عده اي در صدد تخريب اصولگرايي و اصولگرايان و همچنين ايجاد تفرقه هستند گفت: اين عده براي نيل به اهدافشان از فضاي مجازي ، خبرهاي دروغ منتشر مي کنند.
وي افزود: خواهش ما اين است که مراقب باشيد که گول اين توطئه هاي تفرقه انگيز را نخوريد.
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان گفت: در روزهاي اخير که خبر تشکيل شوراي مرکزي ائتلاف اصولگرايان سر زبان ها بود هر شش ساعت يکبار در فضاي مجازي مي ديديم که از تفرقه سخن مي گفتند و به گونه اي برنامه ريزي مي کردند که بگويند اصولگرايان با هم وحدت پيدا نمي کنند.

حدادعادل افزود: اخبار شوراي مرکزي ائتلاف اصولگرايان از مسير خودش منتشر مي شود و به هر خبري نبايد اعتماد کرد.
وي گفت: احساس مي شود که عده اي تلاش مي کنند نه تنها انتخابات مجلس بلکه انتخابات مجلس خبرگان رهبري را هم دوقطبي کنند .
وي حفظ انقلاب، نظام و خدمت به کشور را مسائلي مهم خواند و گفت: ما براي خدمت به کشور ، کمک به دولت را هم ضروري مي دانيم و تضعيف دولت را همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبري فرموده اند جايز نمي دانيم.

حدادعادل افزود: در شرايط فعلي مساله مهم کشور ، مساله اقتصادي است و بايد مجلسي داشته باشيم که به کمک دولت بيايد و اين کمک از طريق قانون گذاري صحيح و نقد سازنده است.
وي گفت: نقد سازنده به معناي تخريب دولت نيست .
حدادعادل ابراز اميدواري کرد: با تلاش همه نيروهاي دلسوز انقلاب مجلسي برآمده از ملت ، در کنار ملت و پشت سر رهبري تشکيل شود.
برچسب ها: حداد عادل ، انتخابات
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: