دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
قائم مقام معاون وزیر راه و شهرسازی:
قائم مقام معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: در حال حاضر 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور را آماده بهره‎برداری داریم، در مازندران نیز 5 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال‎جاری افتتاح می‎شود.
200 هزار واحد مسکن مهر کشور آماده بهره‌برداری است/ افتتاح 5 هزار واحد مسکن مهر مازندران تا پایان 95

به گزارش آوای خزر از شهرستان نکا، احمد اصغری مهرآبادی صبح امروز در حاشیه سفر به مازندران برای بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای بهشهر و نکا، اظهار داشت: در کل کشور مجموع پروژه‌های مسکن مهر 2 میلیون و 215 هزار واحد است که تا امروز یک میلیون و 920 هزار واحد آن به اتمام رسیده و یک میلیون و 772 هزار واحد آن نیز به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: واحدهای باقیمانده نیز به دلیل عدم تأمین زیرساخت‌ها هنوز آماده تحویل نیست زیرا سیاست وزارتخانه راه و شهرسازی بر این است که واحدها باید قبل از تحویل، دارای محوطهسازی و زیرساخت‎های لازم و سپس به مردم تحویل شوند.

قائم مقام معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: حدود 200 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور را اکنون آماده بهره‌برداری داریم.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه قبلاً نیز از پروژه‎های مسکن مهر در بهشهر و نکا بازدید کردم و در این سفر به پیشنهاد دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه بار دیگر از این واحدها بازدید می‌کنیم، اظهار داشت: مجموع پروژه‎های مسکن مهر در شهرستان نکا 1450 واحد بود که هزار واحد حدود 70 درصد آنها تحویل شده است و بقیه نیز تا شهریورماه سال آینده به اتمام می‎رسد و تحویل مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان بهشهر نیز از 870 واحد مسکن مهر، 500 واحد آن تحویل شده و بقیه در اسرع وقت تحویل داده می‎شود.

قائم مقام معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن در پایان گفت: در استان مازندران مجموعاً 71 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت داشتیم که 60 هزار واحد آن افتتاح شده است، در ادامه نیز 50 درصد آن در سالجاری و 50 درصد دیگر در سال 96 تکمیل و تحویل مردم می‎شود.

به گزارش آوای خزر، معاون وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه ایشان از پروژه‎های مسکن مهر در نکا و بهشهر بازدید و با مردم این مناطق گفتگو کردند.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها