دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان
منتخبان جشنواره فیلم و عکس مازندران تجلیل شدند
منتخبان جشنواره فیلم و عکس استان مازندران در همایشی که در سینما کانون مرکز استان برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش آوای خزر از ساری، جشنواره فیلم و عکس مازندران دوشنبه‌شب با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در محل سینما کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

آذر محمودی مدیر انجمن سینمای جوانان مازندران که برگزاری این جشنواره را یک تکلیف کشوری می‌داند و عقیده دارد این جشنواره‌ها فرصتی‌ست تا آثار هنرمندان، عکاسان و فیلمسازان به نمایش گذاشته شود، می‌گوید: هنرمندان با قرار گرفتن در عرصه رقابت و نقد و بررسی آثار، انگیزه آفریدن آثار بهتر را پیدا می‌کنند.

وی مشکلات اصلی در برگزاری این جشنواره‌ها را تامین مالی عنوان و اظهار می‌دارد: مسوولین موظفند بستری در جامعه ایجاد کنند تا فارغ‌التحصیلان این عرصه هنر بتوانند به فعالیت خود در جامعه ادامه دهند و به کسب درآمد و مشاغل آزاد برسند.

منتخبان جشنواره فیلم و عکس مازندران تجلیل شدند

مدیر انجمن سینمای جوانان مازندران از آقای یزدان‌شناس ریاست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد و گفت: ایشان با سعه صدر زیاد و با تعطیل‌کردن سانس‌های سینما کانون، این مکان را در اختیار هنرمندان قرار دادند و سالن گالری را نیز برای نمایش عکس هنرمندان در اختیار آنها گذاشتند.

محمودی همچنین از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که با سعه صدر در کنار هنرمندان بودند، قدردانی کرد.

این هنرمند با اعلام اینکه فیلم‌ها در 3 سانس پخش شده است، افزود: ابتدا فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران که از سال گذشته به دفتر انجمن فرستاده شده - و مروری بر آثار برترین‌های کشور است – به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: در سانس دوم، فیلم‌های تولیدی مازندران که انجمن سینمای جوان تهیه‌کننده آن بوده - و کارگردانانی که در سال 97 و 98 این آثار فاخر را آفریدند – به نمایش درآمد. در سانس سوم نیز فیلم‌های آموزشی که نخستین تجربه فیلمسازان بوده و انجمن تهیه‌کننده آن است، اکران شد.

منتخبان جشنواره فیلم و عکس مازندران تجلیل شدند

محمودی با بیان اینکه فیلمسازان با توجه به حمایت‌هایی که شدند تولیدات خوبی را ارائه کردند و آثار آنها مورد توجه مخاطبین قرار گرفت، اظهار داشت: این آثار براساس سیاست‌های سازمان سینمایی تولید شده است و باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و به اعتقاد من موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان علاقمندند در عرصه رقابتی شرکت کنند؛ در هفته فیلم و عکس، تصمیم گرفتیم در بخش عکس و فیلمنامه "رقابتی" و در بخش فیلم "تشویقی" عمل کنیم.

 مدیر انجمن سینمای جوانان مازندران با اشاره به اینکه در بخش فیلمنامه 31 اثر و در بخش عکس 60 قطعه عکس به دفتر انجمن رسید، گفت: این آثار مورد نقد و بررسی داوران قرار گرفت و 20 عکاس برتر معرفی شدند.

 این مسئول با اظهار تاسف از اینکه در بخش نمایش فیلم نتوانستیم عرصه رقابتی پدید بیاوریم، تصریح کرد: سیستم فعلی مجوز این کار را نداد. تنها توانستیم از کسانی که بی‌دریغ از فیلمسازان حمایت کردند و با مناعت طبع در کنارشان بودند تقدیر کنیم.

منتخبان جشنواره فیلم و عکس مازندران تجلیل شدند

 وی ادامه داد: از آنجا که جوانان ما باید دیده شوند؛ برگزاری این جشنواره‌ها در هفته فیلم و عکس می‌تواند بستری را فراهم کند تا آنها مورد تشویق مردم، خانواده‌ها و مسوولان قرار بگیرند و خواسته‌هایشان که آفریدن آثار بهتر است؛ محقق شود.

 مدیر انجمن سینمای جوانان مازندران در پایان گفت: بودجه مورد نیاز از سازمان سینمایی به دفتر انجمن سینمای جوان پرداخت و فیلمنامه‌های منتخب ساخته می‌شوند.

 

 

اسامی تقدیرشدگان جشنواره:

بخش فیلمنامه:

محمدعلی هاشمپور برای آخرین پبراهن

امیر بهزادیان برای شب زمانه

محمداسماعیل پوشیان برای شال سیاه

معصومه سرخ سوادکوهی برای عطر یاس

منتخبان جشنواره فیلم و عکس مازندران تجلیل شدند


 

  بخش عکس:

 فاطمه ادیب‌پور برای عکس زن و سایه

 فرشاد قاسمیان برای پیرمرد و پیرزن

 خدیجه خوید برای گل گاوزبان

 احمد صالحی برای صنعت پل‌سازی

 

 

بخش فیلم:

معین خانزمانی مدیر تولید 15 اثر

سید سیامک ساداتی تصویربردار بیش از 20 اثر

خانم فرشته اکبرزاده تدوینگر آثار

سیدعلی محند رهگشای صدابرداری 10 اثر

هیات داوران فیلمنامه: 

ناعمه پازوکی، مهدی قاسم‌زاده، مسعود محسنی‌نژاد

بخش بازیگری:

غلامرضا بابتی

علی صفامهر

منتخبان جشنواره فیلم و عکس مازندران تجلیل شدند

مریم مقصودی

مخمد خانزمانی

سید صادق جعفری

بخش کارگردانی:

مرصده فلاح‌نژاد

بخش عکس:

مهدی غلامیان

*** خانواده مرحوم کوروش توکلی، آقای علوی نماینده ارشاد، خانم مقصودنژاد، ناعمه پازوکی و محمد محمدی از هنرمندان و آقای یزدانشناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و تعدادی دیگر از زحمتکشان جشنواره تقدیر شدند.  

تندیس انجمن نیز به خانم رزیتا گرجی کارشناس و مسوول سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به جهت همکاری خوب و کارگشا تقدیم شد.در پایان از آذر محمودی مدیر انجمن سینمای جوان و مرتضی پارسایان از طرف هنرجویان سینمای جوان تقدیر شد

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1003

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار