دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری کشور:
رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری کشور گفت: توانمندی‌های به فعلیت رسیده مازندران باعث جلوگیری از بروز مشکلاتی از جمله فرار نخبگان در این استان خواهد شد.

به گزارش آوای خزر، وحید یزدانیان در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن بازار که در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار شد، با بیان اینکه تجمیع نمایشگاه‌های الکامپ، فن بازار و شرکت‌های دانش بنیان باعث هم افزایی و توسعه کارها در حوزه فناوری‌ها بوده است، اظهار کرد: مازندران استانی بزرگ، مهم و تاثیر گذار در تمامی حوزه‌ها با پتانسیل بالا است که وقتی به شاخص‌هایی مانند کشاورزی و آبزیان نگاه می‌کنیم جزء رتبه‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های دانش بنیان، پژوهشی، علمی، دانشگاهی و فناورانه پلی برای عبور از چالش‌های مازندران و ارتباطات بیشتر بین توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها خواهد شد.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری کشور خاطرنشان کرد: مجموع این فعالیت‌ها باعث ارتقاء و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ در مازندران می‌شود.

 استفاده از فناوری‌های نوین در تمامی بخش‌ها حائز اهمیت است

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن‌بازار با بیان اینکه در عصر ارتباطات و فناوری قرار داریم، اظهار کرد: امروز استفاده از فناوری جزء لاینفک زندگی انسان‌ها محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برای تسهیل خدمات رسانی به مردم و سهولت و صحت در کارها استفاده از فناوری‌های نوین در تمامی بخش‌ها حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: برای عرضه آخرین دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری و برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از آن در بخش های مختلف با همکاری نظام صنفی رایانه‌ای، پارک علم و فناوری استان و مجموعه شرکت نمایشگاهی استان و فرماندار قائمشهر و سایر نهادهای ذی ربط این نمایشگاه برگزار و افتتاح شده است.

خیریانپور یادآور شد: نتیجه هماهنگی‌ با ستاد برگزاری این نمایشگاه تلفیقی از نمایشگاه الکامپ، فن بازار و شرکت‌های دانش بنیان در کنار هم شد تا مردم و دستگاه‌های اجرایی با هم از این مکان بازدید داشته باشند.

  یازدهمین نمایشگاه الکامپ به همراه پنجمین نمایشگاه فن‌بازار مازندران که شامل دستاوردهای پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان است ظهر روز سه‌شنبه در شهرستان قائمشهر افتتاح شد.

گفتی‌ست این نمایشگاه با حضور ۱۲۷ واحد و شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر از امروز سه شنبه به مدت چهار روز آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/2000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار