دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه:
نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه گفت: معتقدیم که کار به صورت دیمی پاسخ نمی‌دهد و یک مدیر جهادی باید با پیگیری و کار اصولی، برنامه‌های خود را به پیش ببرد.
کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

به گزارش آوای خزر از بهشهر، علی محمد شاعری صبح امروز در جمع روحانیون این شهرستان اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) برای برقراری قسط و عدل و پیام یکتاپرستی تلاش بسیاری انجام دادند، قیام‌های زیادی برای تبیین این مبانی ارزشمند در طول تاریخ انجام شد، قیام عاشورا بالاترین قیام بشریت برای هدایتگری انسانها و مبارزه با ظلم و ستم و طاغوت بود و در دوران معاصر نیز، قیام مردم ایران علیه ظلم زمانه، بیش از همه به عاشورا نزدیکتر بود.
وی افزود: اکنون اگر با قدرت با اسرائیل مقابله می‌کنیم و در سیاست‌گذاری‌ها و مسائل منطقه‌ای و جهانی و داخلی این روحیه جهادی و سربازی برای امام زمان(ع) را در دستور کار خود قرار می‌دهیم، نشأت گرفته از آرمانهای قیام عاشوراست.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فعالیت‎های خود را از آغاز با برنامه‌ریزی و با هدف پیگیری مشکلات مردم آغاز کردیم، گفت: معتقدیم که کار به صورت دیمی پاسخ نمی‌دهد و یک مدیر جهادی باید با پیگیری و کار اصولی، برنامه‌های خود را به پیش ببرد.
شاعری بیان کرد: در گام نخست، همه مشکلات را مشخص کردیم با دستگاه‌ها و سازمانهای اجرایی و مسئولان سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه برنامه‌ریزی کردیم که کارها با همدلی و مشارکت پیگیری شود.
عضو خانه ملت با بیان اینکه به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم، تصریح کرد: نمی‌خواهیم مناطق را بگونه‎ای تقسیم‌بندی کنیم که در یک نقطه برق و گاز داشته باشیم و در جایی دیگر نداشته باشیم.
وی ادامه داد: از همان ابتدا گفتم که وارد دعواهای سیاسی نمی‎شوم زیرا وارد شدن در آن آسان و خارج شدن از آن سخت است، معتقدیم آنهایی که چارچوب نظام را قبول دارند باید گرد ولایت جمع بشوند و ارزشهای انقلاب و امام و شهدا و مرّ قانون را رعایت کنند.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه چندین اولویت را برای این مناطق تعریف کردیم، گفت: در شرق مازندران بحران آب داریم؛ اکنون با 350 تانکر در روستاهای کوهستانی آبرسانی می‎کنند، سد گلورد که 20 سال است بهره‎برداری داده می‎شود بالاخره به‌زودی آبگیری و بهره‎برداری می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه مازندران در برهه‎ای از زمان به دنبال ایجاد واحدهای صنعتی بود اما به بهانه محیط زیست به آن اجازه فعالیت نمی‎دادند، درباره بازدید اخیر خود از اصفهان بیان کرد: آنقدر واحدهای صنعتی در اصفهان ساخته شد که هم هوا آلوده و هم آب آن خشک شد(از 80 هزار واحد صنعتی در کشور، 10 هزار واحد در اصفهان مستقر است).
وی با بیان اینکه گازرسانی مناطق هزارجریب در شرق مازندران را آغاز و برای این منظور 220 میلیارد تومان تأمین اعتبار کردیم، افزود: خط تغدیه از «کلت» تا «کنت» در حال اجراست و در این پروژه، 152 روستا طی سه سال بستگی به شرایط دولت و امکانات، از نعمت گاز بهره‌مند می‎شود.
شاعری گفت: آبرسانی به روستاها را نیز شروع کردیم، حدود 50 روستا تا پایان سال 96 به پایان می‎رسد و البته تاکنون 8-9 روستا افتتاح شد، همچنین بهسازی 43 روستا در دستور کار قرار گرفت و در بحث گردشگری نیز از قرمرض و استخرپشت نکا تا مهروان‌رود رستمکلا و توسکا چشمه گلوگاه را به عنوان مناطقی انتخاب کردیم که به شهرداری‎های مربوطه واگذار شود و بتوانند برای سرمایه‎گذاری در آن طرح و ایده داده و به اجرا درآورند.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه اظهار داشت: در بخش صنعت نیز حدود 1000 هکتار زمین در شرق مازندران برای توسعه شهرکهای صنعتی در نظر گرفته شد.
وی در پایان گفت: افزایش فعالیت در بخش گردشگری، ایجاد منطقه آزاد، احداث راه‌های روستایی و ساخت جاده نکا به دریا، اتصال راه آهن به امیرآباد و ... را در برنامه گذاشتیم و پیگیر کارها هستیم تا انشاالله بتوانیم شرق مازندران را که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

کارهای دیمی پاسخ نمی‌دهد/ به دنبال پیشرفت یکپارچه هستیم

انتهای پیام/

1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار