دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: بی‌تفاوتی در طول تاریخ جبهه مستقلی نبوده و تیزکننده جبهه باطل بود که نمونه مهم و بارز آن را در قیام عاشورا می‌بینیم، بی‌تفاوتها به سود جبهه باطل شمشیر می‎زنند
غلامی

به گزارش آوای خزر از نکا، حجت‌الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان نکا که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه جبهه حق با باطل به سختی با یکدیگر درگیر هستند، اظهار داشت: این درگیری به دوران حضرت آدم باز می‌گردد و تا قیام قیامت نیز ادامه دارد.

وی افزود: آنچه بین هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، موسی‌بن عمران و فرعون و بین انبیاء الهی و مستکبران وجود داشت، درگیری بین حق و باطل بود که در برخی دوره‌ها شدت یافت و در برخی زمانها شدت نداشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در انقلاب مردم ایران به پرچمداری امام خمینی(ره) درگیری حق و باطل شدیدتر شد، بیان کرد: هر چه زمان می‌گذرد این مبارزه در حال شدت و جهانی شدن است و اکنون نیز در منطقه درگیری حق و باطل در اوج و شدت قرار دارد.

غلامی تصریح کرد: مردم از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون یا در جبهه حق یا باطل قرار داشتند و جبهه سومی وجود ندارد اما برخی‌ها گویا جبهه سومی برای خود به نام بی‌تفاوتی تعریف میکنند.

وی ادامه داد: بی‌تفاوتی در طول تاریخ جبهه مستقلی نبوده و تیزکننده جبهه باطل بود که نمونه مهم و بارز آن را در قیام عاشورا می‌بینیم، بی‌تفاوتها به سود جبهه باطل شمشیر میزنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تبریک هفته بسیج گفت: ایرانی‌ها در این عصر و زمان به برکت خون شهیدان، سرباز جبهه حق هستند، بسیج به فرمان امام راحل تشکیل شد و پرچمدار جبهه حق است که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند.

این مسئول با اشاره به دو شرط اساسی شناخت دشمن، تصریح کرد: سربازی در جبهه حق برای خود حساب و کتاب دارد؛ حق باید دشمن و دشمنی را بشناسد، برخی‌ها می‌خواهند بگویند فلان کشور دشمن نیست و حتی صریحاً گفته‌اند آمریکا با گذشته فرق کرده است در حالیکه ایران نماد حق در دنیاست و آمریکا نیز نماد جبهه باطل است.

غلامی با بیان اینکه عملیات دشمن باید توسط جبهه حق شناخته شود، افزود: باید بدانیم که دشمن می‌خواهد کدام نقطه را هدف قرار دهد تا بتوانیم در سربازی جبهه حق، دشمن را ناکام کنیم، در این راستا باید ادبیات جبهه باطل را بشناسیم زیرا اگر شناختی به محور عملیات دشمن نداشته باشیم، اسیر و گرفتار او می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه چالش‌های حق با باطل در عرصه عقیدتی و سیاسی است، گفت: گفتمان حق با باطل از زمین تا آسمان فرق دارد، گفتمان حق خدامحوری است و گفتمان باطل انسانمحوری، و این دو تفکر و عقیده نمی‌توانند با یکدیگر کنار بیایند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به ظلم و جنایت‌های فراوان استکبار جهانی و چالش سیاسی ایران با استکبار در این حوزه، تصریح کرد: چالش ایران با استکبار در حوزه سیاسی بر محور مقاومت است و ما نمی‌توانیم از مقاومت دست بکشیم زیرا دشمن را در عراق، سوریه، یمن و غزه زمینگیر کردیم و طولی نمی‌کشد نقشهایی را که برای ما ساخته بودند به عربستان و امارات و حامیانشان برسد.

غلامی گفت: عقب‌نشینی و تسلیم شدن ایران مقابل استکبار پیامد مهمی دارد و اگر این اتفاق بیفتد، دیگر کسی در دنیا نمی‌تواند به ضدیت با استکبار جهانی لب باز کند زیرا صدای آنها در حلقوم خفه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در پایان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که میتواند حاکمیت دینی را تشکیل دهد و با جبهه باطل مقابله کند.

به گزارش آوای خزر، در پایان همایش اقتدار بسیجیان نکا، آیین دست به دست کردن پرچم بسیج توسط پدران شهدای حرم این شهرستان انجام و این پرچم به دست بسیجیان داده شد تا نشان دهد که پرچم مقاومت هیچگاه روی زمین نمی‌ماند.

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

غلامی

انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
بازوان بسیج بوسه گاه روح خداست وبلندی قامتش بازوی امن بندگان الهی
*سپاس فراوان از آوای خزر *
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار