دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
آيت‌الله طبرسي نماینده ولی فقیه در مازندران و ربيع فلاح استاندار این استان در پیامی مشترک، با اشاره به نقش ارزنده و کلیدی سرلشگر پاسدار شهید محمد حسن طوسی در دوران انقلاب و دفاع مقدس، یاد و نام آن مبارز وارسته را گرامی داشتند.
به گزارش آوای خزر از ساری، نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در آستانه سالگرد سردار شهید محمدحسن طوسی و دهمین یادواره شهدای شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم در پیام مشترک یاد و نام آن مجاهد و مرد میدان‎های سخت را گرامی داشتند، متن این پیام را در ادامه می‎خوانید:
 
با سلام و درود بر ساحت مقدس امام زمان(عج)، هم‌زمان با فرارسیدن بهار طبیعت، بار دیگر، عطر دل‌انگیز سالگشت شهادت مردی از تبار عشق و ایثار، مشام جانمان را نوازش می دهد.

سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی، شکوهی راستین از مقاومت و شجاعتِ مردان بی ادعای این سرزمین پاک، "مازندران" است. مدال افتخاری که او در عرصه ی جنگ و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب بر گردن نهاد، موجب آن گردید که بعدها مدالی از جنس افتخار و عظمت، به یادگار از سوی مقام معظم رهبری بر گردن خانواده ی نستوه او نهاده شود.

نقش ارزنده و کلیدی این شهید در عملیات "والفجر8" که یکی از عملیاتهای غرورآفرین و البته پیچیده و کارساز در 8 سال دفاع مقدس بود، بر همگان آشکار است. او و هم رزمانش در واحد اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا با تدبیر قوی اطلاعاتی و همت والا، زمینه ساز عملیاتی موفق و اعجاب انگیز برای نیروهای پیاده شدند که پس از گذشت سالها، ایده های طراحی آن مورد توجه نظریه پردازان بزرگ نظامی دنیا است.

این شهید والامقام و پیرو راستین حضرت امام (ره) در عرصه مبارزه و رزم، با اهدای خون خود، سرمشق جوانان این وطن شده تا امروز مدافعانی راستین از گوشه و کنار این آب و خاک، فرسنگها دورتر از این مرز و بوم، در راه دفاع از حریم امن اهل بیت(ع)، به‌ویژه حضرت زینب(س)، جان خود را در طبق اخلاص نهند تا خاک ایران اسلامی از گزند دشمنان و کینه توزان در امان بماند.

گرامی می داریم یاد و خاطره پدر و مادر شهید را که با تعلیم آموزه های ایمانی، همراه با اشک بر امام حسین(ع) در حسینیه متعلق به خود در روستای طوسکلا، راه و رسم حسینی زیستن و ظلم ستیزی را به فرزندان خویش آموختند تا نامی نیک و یادگاری ارزشمند از حماسه و شهادت را برای نسلهای پس از خود باقی گذارند و همچنین در این مجال، گُل واژه "صلوات" را تقدیم می داریم بر روح عرشی پدر شهیدان طوسی که در سال گذشته، دعوت حق را لبیک گفت و در جوار امن سه فرزند شهید خود در بارگاه قُرب الهی مأوا گرفت. (انشاالله).

امید است همه ی ما با الگو گرفتن از این مردان راستین و بی ادعا در سایه منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به" اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" جهت سربلندی، شکوفایی و آبادانی ایران عزیز و مازندران سرسبز، بیش از پیش بکوشیم.

نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران ربيع فلاح‌جلودار، استاندار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار