دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: یکی از جهت‎گیریهای اصلی در سال تحصیلی 96-97 بحث توانمندسازی نیروی انسانی با تکیه بر مدیران واحدهای آموزشی است و بطور جدی هم در انتصاب مدیران و هم در ارتقا و توانمندسازی مدیران تمرکز می‌کنیم.
توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری 700 فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی 97-96

به گزارش آوای خزر از ساری، سید علی قاسمی صبح امروز در نشست خبری که در آستانه بازگشایی مدارس در باشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار شد اظهار داشت: خبرنگاران دیده‌بانان جامعه و رکن چهارم دموکراسی هستند تا برای پیشرفت یک کشور تلاش کنند.

وی همچنین یاد و نام دو معلم شهید دل‌سوخته و جان‌سوخته ایران شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: در این چهار سال تلاش کردیم تا براساس مصالح و منافع آن پیش برویم و تا حدود زیادی نیز موفق شدیم.

این مسئول با بیان اینکه در چهار سال گذشته به قانون ملتزم بودیم، افزود: تا جایی که اختیار داشتیم به روابط توجه کردیم؛ در عزل و نصب‌ها و جذب‌ها تابع قانون بودیم و آموزش و پرورش آرامی را داشتیم و توانستیم این کشتی را در میان امواج خروشان سیاسی اجتماعی در آرامش به ساحل برسانیم.

وی بیان کرد: در چهار سال گذشته مشارکت در بحث خیران و مدارس غیر دولتی و بهره‌گیری از مشارکت درون‎سازمانی و منابع انسانی را با جدیت دنبال کردیم.

قاسمی گفت: یکی از استانهایی هستیم که به نوعی رتبه‌های بالای کنکور و علمی و ورزشی را در بین سایر استانها داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه این نهاد سنگ زیرین آسیاب است، گفت: اگر بخواهیم در بخشهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی به جایگاه بلندی برسیم باید ابتدا آموزش و پرورش خوب و حرفه‌ای را داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به شعار پروژه مهر که در آن مدیر مدرسه بعنوان رهبر مدرسه است، اظهار داشت: مدیر در این مسئولیت باید از همه ظرفیتها برای رسیدن به هر برنامه درسی استفاده کند و در این مسیر نگاه ما این است که باید مدرسه شاد و بانشاط داشته باشیم و این مدارس در ارتقای تعلیم و تربیت نقش مهمی ایفا کنند.

توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری 700 فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی 97-96

قاسمی افزود: یکی از جهت‎گیریهای اصلی نیز بحث توانمندسازی نیروی انسانی با تکیه بر مدیران واحدهای آموزشی است و بطور جدی در سال تحصیلی 96-95هم در انتصاب مدیران و هم در ارتقا و توانمندسازی مدیران تمرکز می‌کنیم تا مدیران شایسته‌ای داشته باشیم و مدیر به عنوان رهبر مدرسه اگر این شایستگی را دارد، نسبت به ارتقای توانمندیهای آنها اقدام کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که آموزش و پرورش مازندران به سمتی برود که هیچ فرزندی در این استان بی‌بهره از تحصیل نباشد.

قاسمی با بیان اینکه در استان مازندران نیروی انسانی مازاد داریم، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید، 700 فارغ‌التحصیل و 50 نفر نیز از طریق ماده 28 وارد سیستم آموزشی می‎شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان بیان کرد: یکی از برنامه‌های جدی ارتقای عناوین ملی این نهاد در استان است و یکی از برنامه‌های جدی آن است که دانش‎آموزان استان از فرصت برابر آموزشی برخوردار باشند و همه دانش‎آموزان به تناسب از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار