دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
در مسیر المپیکی شدن؛
ملی پوشان والیبال ایران، رقابت‌های انتخابی المپیک را با پیروزی آغاز کردند و استرالیا حریف ایران نشد.
 به گزارش آوای خزر،ملی پوشان والیبال کشورمان در نخستین مسابقه خود در چارچوب رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو  در سالن متروپلیتن توکیو  ژاپن برابر تیم استرالیا قرار گرفتند این نخستین رقابت رسمی است که تیم ملی والیبال کشورمان با سرمربی جدید خود رائول لوزانو در آن شرکت می کند.
بازیکنان دو تیم در امتیازهای ابتدایی شانه به شانه هم پیش رفتند بازیکنان ایران در دفاع روی تور عملکرد خوبی داشتند تا وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8-7 به ملی پوشان کشورمان برسد .
در ادامه بازیکنان تیم استرالیا اختلاف امتیازی 2 را جبران کردند و حتی یک امتیاز پیش افتادند اما بازیکنان ایران با عملکرد بهتر در دفاع روی تور و دریافت های بهتر ضمن جبران اختلاف وقت استراحت فنی دوم را در امتیاز 16-15 به سود خود پایان دادند .
روند خوب تیم ملی ایران ادامه یافت تا ست اول با امتیاز 25-19 به ایران برسد .

ملی پوشان والیبال ایران ست دوم را هم خوب آغاز کردند و در همان ابتدا اختلافی سه امتیازی ایجاد کردند روند سرویس های کنترلی خوب و دفاع روی تور هوشمندانه ادامه داشت تا وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8-6 به بازیکنان ایران برسد .
تداوم عملکرد خوب در سه بخش سرویس ،دریافت و دفاع به همراه تنوع در بخش حمله موجب شد وقت استراحت فنی دوم هم در امتیاز 16-10 به ایران برسد .
نمایش قدرتمندانه بازیکنان ایران همراه با اختلاف امتیاز فاحش موجب شد ست دوم با نتیجه  25-17 به نفع والیبالیست های ملی پوش کشورمان پایان یابد.

ست سوم سرمربی استرالیا از ادگار کاپیتان اول این تیم که تا این ست به زمین مسابقه نیامده بود استفاده کرد هر چند آمدن این  بازیکن موجب شد سبزپوشان استرالیا اختلافی امتیازی در همان ابتدای ست سوم ایجاد کنند اما در ادامه بازیکنان ایران با شناسایی راهبرد های استرالیا و مهار کردن این بازیکن و دفاع خوب اختلاف امتیازی را در امتیاز 4-4 جبران و 5-4 پیش افتادن وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8-6 به ایران رسید .
روند خوب امتیازگیری بازیکنان ایران در ادامه موجب شد وقت استراحت فنی دوم هم در امتیاز 16-11 برای ایران ثبت شود .
بی دقتی استرالیا در سرویس و عملکرد خوب و هوشمندانه ایران در دفاع روی تور از نکات دیدنی این ست و کل مسابقه بود روند امتیازگیری بازیکنان ایران ادامه پیدا کرد تا این ست را بانتیجه 25-  18 با پیروزی پشت سر بگذارند .
ملی پوشان ایران این مسابقه را با نتیجه 3-0 به سود خود پایان دادند.
تیم ملی والیبال کشورمان پیش از آغاز رقابت ها در مسابقه تدارکاتی تیم های چین و لهستان را شکست داد اما برابر فرانسه نتیجه را واگذار کرده بود.
در رقابت های انتخابی المپیک که از هشتم تا هجدهم خرداد در توکیو برگزار می شود  تیم ملی والیبال کشورمان با تیم های ونزوئلا ، ژاپن ، چین ،استرالیا ، فرانسه ، لهستان و کانادا رقابت می کند تا از این رقابت ها سه تیم نخست به اضافه بهترین تیم آسیایی به المپیک 2016 ریو راه یابند.
تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خود فردا ساعت 5:40 بامداد به مصاف کانادا می رود .



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها