دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
مسوول بسیج دانشجویی سپاه کربلا:
انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن هر سال، رکورد حضور خود را می‌شکند
مسوول بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت: "تن‌ها انقلاب و ملتی در دنیا هستیم که هر سال در سالگرد پیروزی انقلاب‌مان، رکورد سال قبل را می‌شکنیم و رقیبی نداریم".
سعید منصوری - آوای خزر: "امیر سادات کرمی" در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ایران به ویژه استان مازندران در ۲۲ بهمن ماه امسال مصادف با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تحلیلگران انقلاب‌های بزرگ در جهان و اساتید حوزه فلسفه انقلاب دو قاعده را به‌عنوان وجه اشتراک همه انقلاب‌ها مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از آن‌ها مسئله اقتصادی است که از جمله در شوروی و فرانسه رخ داده و دوم اینکه طبق قاعده ترمیدور (دوره فروکش کردن خشونت و شدت حرکت‌های انقلابی و تبدیل آن به مرحله آرامش و برگشت از ایده‌های انقلابی)، شعار‌ها و ارزش‌های تمام انقلاب‌ها تا پیش از ۲۵ سال رنگ می‌بازد و نهایتا تا ۲۵ سال بعد از انقلاب، به وضعیت سابق بازمی‌گردد.

مسوول بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت: در شوروی مردم اعتراض می‌کنند که کشاورزان و کارگران بر سر کار بیایند، اما استبداد "استالینی" و "لنینی" جایگزین تزار‌ها در روسیه می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: در فرانسه نیز مردم به وضعیت اقتصادی و ظلم پادشاهان وقت برای حاکم شدن دموکراسی و مردم‌سالاری اعتراض کردند، اما چند سالی نگذشت که ناپلئون به عنوان پادشاه بر سر کار آمد و آرزو‌های مردم بر باد رفت.

سادات کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متمایز از تمام انقلاب‌های دنیاست، افزود: اولا این انقلاب ماهیت فرهنگی داشته و دارد و شعار اقتصادی را در زبان مردم نمی‌شنوید و آرزوی مردم اصلاحات اقتصادی نیست و حتی در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب باز هم همان شعار‌های تمدن‌ساز اسلامی همچون سال ۱۳۵۷ را می‌شنویم.

وی بیان کرد: این‌ها در شرایطی است که مردم به اتفاقات اقتصادی و محاسباتی که اکنون در زندگی آن‌ها ساری و جاری است؛ نقد دارند، اما در یادآوری کردن و پاسداشت انقلاب خود بر سر شعار‌های اوایل انقلاب هستند.

مسوول بسیج دانشجویی سپاه کربلا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با این راهپیمایی و تجمع آنهم بعد از چهل و چهار سال، به نوعی تئوری "ترمیدور" در دنیا را شکست.

سادات کرمی ادامه داد: حضور مردم به ویژه مردم مازندران در حماسه ۲۲ بهمن امسال، نشان داد که انقلاب منحرف نشد و ما نه‌تن‌ها رکورد تمام انقلاب‌ها را با حفظ شعائر و آرمان‌ها شکستیم بلکه تنها انقلاب و ملتی در دنیا هستیم که هر سال در سالگرد پیروزی انقلاب خودمان، رکورد سال قبل را می‌شکنیم و رقیبی نداریم.

وی بیان کرد: دست خدا پشت سر مردم ایران اسلامی است و ما به‌حق هستیم و این حماسه بعد از اتفاقات اخیر در کشور به روشنی نشان داد که به فضل خدا فردای این ملت از امروز ملت روشن‌تر است و این یک امر انتزاعی نیست؛ بلکه مبتنی بر واقعیت است.

مسوول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در پایان گفتگو اظهار داشت: ما معتقدیم که حضور مردم با همه مشکلاتی که دارند مصداق بارز آیه "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" است و این تجدید میثاق با ارزش‌های یک حکومت دینی که به انقلاب مهدی موعود متصل خواهد شد؛ مردم و ملت ما را مستحق نزول برکات و گشایش‌هایی خواهد کرد که در آینده نزدیک آن‌ها را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۰۰/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار