دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:
رشد ۲۷۰ درصدی قراردادهای زیرساختی در شهرک‌های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌ها صنعتی مازندران گفت:انعقاد قراردادهای زیرساختی و پیمانکاری در سطح شهرک‌ها و نواحی استان طی دو سال و نیم اخیر رشد ۲۷۰ درصدی داشته است.

زهرا شریفیآوای خزر: یاسر امینی در آستانه هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: ۱ هزار و ۷۹۰ واحد صنعتی با اشتغال ۴۷ هزار نفر در سطح استان فعالیت می‌کنند، و با حمایت دولت ۱۳۰ واحد تملیکی و جانشین شده بانک‌ها تعیین تکلیف شدند.

وی به آزادسازی ۶۵ هکتار زمین از ۸۰ هکتار زمین راکد طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: این شرکت در حوزه اعتبارات استانی ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه استان مازندران دومین استان در عقد توافق ‌نامه در حوزه عمرانی است، گفت: ۴ پست برق در شهرک شهید سلیمانی و یک خط انتقال به پست ۶۳ شهرک چمستان در شمار فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است.

امینی به رشد ۲۷۰ درصدی انعقاد قراردادهای زیرساختی و پیمانکاری در سطح شهرک‌ها و نواحی استان طی دو سال و نیم اخیر اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار شهرک ۴۰ هکتاری تخصصی صنایع تبدیلی و کشاورزی در استان مازندران تاسیس شده است.

وی رشد ۴۰۰ درصدی خرید و‌ تجهیز ماشین‌های آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم عنوان کرد و‌ گفت: همچنین این شرکت در نصب علمک‌های آتش‌نشانی ۲۷ درصد داشته است.

امینی به رشد ۱۳۱ درصدی تامین آب و رشد ۶۷ درصدی ایجاد فیبر نوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: در شناسایی واحد‌هایی که مستعد دانش‌بنیان هستند، ۱۲۵ درصد رشد داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از رشد ۱۵۰ درصدی در حوزه کسب و کار خبر داد و گفت: این شرکت در تعداد تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیر فعال ۳۴ درصد و در تعداد زمین‌های آزاد شده حاصل از قراردادهای راکد ۱۹۷ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار