دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
شهردار مرکز مازندران در جمع اعضای شورا:
شهردار مرکز مازندران گفت: حقوق کارکنان شهرداری به روز شده است و عملیات عمرانی در ساری بی‌وقفه ادامه دارد.

آوای خزرزهرا شریفی: هشتاد‌ ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی ساری عصر امروز یک‌شنبه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار مرکز استان، معاونان شهردار و اصحاب رسانه با ۱۱ دستور کار برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با تبریک آغاز سال نو به تحقق شعار مقام‌معظم رهبری تاکید کرد و گفت: بنا به فرموده رهبری امسال، سال استمرار برنامه‌ریزی برای کاهش اقتصادی با توانمندی های مردمی است.

وی به حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: این حرکت عظیم مردمی باعث خروش بین‌المللی علیه رژیم جعلی اسرائیل شد.

حقوق کارکنان شهرداری ساری به‌روز شد/ اجرای بی‌وقفه عملیات عمرانی در ساری

پرویز شعبانی با اشاره به حادثه تروریستی روزهای اخیر گفت: در روزهای اخیر شاهد حوادثی بودیم که منجر به شهادت تعدادی از حافظان امنیت شد که یکی از این شهدا اهل دیار علویان بوده است ضمن گرامیداشت یاد و شهدای حادثه تروریستی به دیگر حافظان امنیت این مرز و بوم خدا قوت می‌گوییم.

وی همچنین به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و با تبریک این روز گفت: دستاوردهای هسته‌ای قابل توجهی توسط جوانان ما کسب شد که جای قدردانی دارد.

تشکر از شهردار ساری در پرداخت به موقع حقوق کارکنان

شعبانی همچنین از شهردار مرکز استان و مدیران این‌مجموعه به واسطه پرداخت به موقع حقوق کارکنان قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود در سال جدید ساری شهر سازندگی همراه با توسعه و رضایتمندی شهروندان همراه باشد البته توسعه شهر ساری نیازمند اقدام جهادی همراه با امیدآفرینی حاصل می‌شود.

وی به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: این نام‌گذاری پیام‌هایی دارد که مهم‌ترین آن استمرار برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها برای کاهش مشکلات اقتصادی با استفاده از توانمندی های مردمی است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: انتظار این است که مجموعه مدیریت شهری بگونه‌ای کار و تلاش کند که سال جدید به سال سازندگی ساری و سال رضایتمندی مردم تبدیل شود.

حقوق کارکنان شهرداری ساری به‌روز شد/ اجرای بی‌وقفه عملیات عمرانی در ساری

مسیر درست ریل‌گذاری در مدیریت شهری

سید حسن احمدی سقندیکلایی عضو شورای ششم شهر ساری نیز در ادامه از شهردار ساری و مجموعه مدیران شهرداری به‌واسطه پرداخت به موقع حقوق کارکنان در ماه‌ پایانی سال گذشته قدردانی کرد و یادآور شد: سال‌های مکرر این دغدغه وجود داشت اما خدا را شکر این مشکل حل شد.

وی با بیان اینکه پرداختی حقوق کارکنان شهرداری قابل قیاس با گذشته نیست، افزود: ریل‌گذاری در مدیریت شهری باید در مسیر درستی انجام گیرد تا نتایج مورد انتظار حاصل شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرداری ساری نسبت به آسفالت معابر شهری و اجرای نوه تلاش بیشتری داشته باشد.

همت مضاعف شورا برای بهبود شرایط مرکز مازندران

حسین وریجی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی از حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

وی افزود: سعی کنیم با دوری کردن از حواشی و با انسجام و هم‌افزایی، کارنامه قابل قبولی برای مجموعه مدیریت شهری به یادگار بگذاریم.

انسجام و همدلی، همت و تلاش مضاعف در جهت بهبود شرایط و توسعه مرکز استان نیز تاکید دیگر اعضای این شورا در هشتاد و نهمین جلسه بوده است.

سید افشین راسخ دیگر عضو این شورا گفت: در فرصت باقیمانده با حضور پررنگ و رفتار جهادی می‌توان به انتظارات مردم پاسخ مناسب داد.

پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری

محمدحسین قبادی شهردار ساری در ادامه این جلسه، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به دمشق و شهرهای مرزی ایران از حضور پرشور مردم مرکز دیار علویان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

وی به شعار سال مقام‌معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: به‌طور حتم تاکید مقام معظم رهبری نقشه راه مجموعه شهرداری ساری خواهد بود.

حقوق کارکنان شهرداری ساری به‌روز شد/ اجرای بی‌وقفه عملیات عمرانی در ساری

شهردار ساری با اعلام اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان در ماه پایانی سال ۱۴۰۲ برای حقوق و مزایای کارکنان شهرداری پرداخت شده است، یادآور شد: در حال حاضر شهرداری ساری علاوه بر پرداخت به موقع حقوق، اجرای پروژه‌های شهری را نیز در دستور کار دارد تا به مطالبات شهروندان این شهر پاسخ مثبت دهد.

وی به پارک جنگلی شهید نوبخت( سکوتپه)؛ بزرگ‌ترین پارک در شمال کشور اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه پس از انقلاب اسلامی در حد خود بی‌نظیراست.

عملیات عمرانی بی‌وقفه در شهرداری

قبادی با بیان اینکه عملیات عمرانی شهرداری از ششم فروردین ماه سال جاری بدون وقفه در حال انجام است، اعلام کرد: فاز نخست این پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

وی به اقدامات شهرداری ساری در روزهای پایانی سال قبل اشاره کرد و افزود: شهرداری قبل سال نو در سیما، منظر و فضای سبز شهری با گل‌آرایی بلوارها و میادین متفاوت‌تر از گذشته عمل کرده است.

شهردار مرکز استان به دیدار نوروزی مجموعه مدیران شهری با آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره و رضایتمندی وی از اقدامات شهرداری را حاصل تلاش‌های این مجموعه دانست.

قبادی جمع‌آوری زباله و پاکسازی معابر شهری را از دیگر اقدامات شهرداری در روزهای پایانی سال عنوان و میزان زباله‌های جمع‌آوری شده در این روزها را ۱۰۰۰ تن اعلام کرد.

وی آسفالت معابر شهری را نیز از دیگر فعالیت‌های شهری در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ شهرداری عنوان کرد و افزود: نهضت آسفالت همچنان در مرکز استان ادامه دارد.

تغییر کاربری برای تمامی املاک شهرداری

شهردار ساری مولدسازی املاک شهرداری را دیگر اقدامات مهم این نهاد خدمات‌رسان عنوان کرد و گفت: بنا داریم در قالب طرح‌ مولدسازی که از سوی دولت مطرح شده، با فروش اموال و املاک بلااستفاده اعتبار مورد نیاز پروژه‌های مهم خود را تأمین و انجام دهیم.

وی افزود: همچنین برای تمام املاک شهرداری تغییر کاربری صورت گرفته است.

قبادی از تسویه کامل بدهی‌های قطعی شده مالیاتی شهرداری ساری در اجرائیات استان خبر داد ضمن قدردانی از حمایت‌های بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و همکاری اسلامی مدیرکل امور مالیاتی مازندران افزود: با حمایت استاندار مازندران مبلغ قابل توجهی ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شد.

شهردار مرکز استان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را مهم‌ترین دغدغه دانست از رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ساری و انجام اقدامات اولویت‌دار در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

در ادامه این جلسه نیز اعضای شورای اسلامی وارد دستور کار جلسه شده و در مورد موضوعات مختلف بحث و گفتگو کردند.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار