دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
در مراسم معارفه رئیس کل جدید دادگستری مازندران عنوان شد
وقتی منزل کارکنان دستگاه قضا شعبه دادگستری می‌شود!
نماینده، ولی فقیه در مازندران می‌گوید: کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضا خسته کننده است و کارکنان باید گاهی منزل خود را هم تبدیل به شعبه دادگستری کنند
به گزارش آوای خزر از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه روئسای کل دادگستری مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ابتدا عملیات انتقامی سپاه پاسداران در انهدام اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را تبریک گفت.

وی با قدردانی از زحمات پنج ساله رییس کل سابق دادگستری مازندران، گفت: ورودی زیاد پرونده‌ها سبب اطاله دادرسی می‌شود به ویژه اینکه نیروی انسانی کم است و این موضوع خود از کیفیت کار می‌کاهد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضایی خسته کننده است و کارکنان باید گاهی منزل خود را هم تبدیل به شعبه دادگستری کنند لذا باید در خصوص جذب نیروی انسانی اقداماتی صورت بگیرد.
 
وقتی منزل کارکنان دستگاه قضا شعبه دادگستری می‌شود!
محمدی لائینی ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش را در کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرا و دادگاه حائز اهمیت دانست و یادآور شد که صلح قبیله‌ای و درون خانوادگی و دست به دامان بزرگتر‌ها در صلح و سازش شدن باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه آرم ترازو (عدالت) باید برای همه دستگاه‌ها باشد، افزود: همه ادارات و نهاد‌ها باید عدالت محوری را سرلوحه کار و رفتارشان قرار بدهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: اینکه باید حق به حق دار برسد برای همه است و همه باید رعایت کنند که اگر چنین بشود، تاثیر آن را در کاهش پرونده‌ها خواهیم دید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که باید در جهت افزایش فضای صلح و سازش در استان تلاش بیشتری صورت بگیرد.
 
وقتی منزل کارکنان دستگاه قضا شعبه دادگستری می‌شود!
حذف اطاله دادرسی از دغدغه‌مندی مراجعان

حجت الاسلام صادق اکبری رییس کل سابق دادگستری مازندران نیز اظهار داشت: آنچه انجام گرفته حاصل تلاش همکارانم بوده و عملکرد برای آنهاست و از زحمات همه آن‌ها از رامسر تا گلوگاه در دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر، و دادستانی‌ها  و همچنین همکاری دستگاه‌ها در استان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به برطرف شدن اطاله دادرسی، گفت: اکنون اطاله دادرسی از دغدغه مندی مراجعان در استان حذف شده است.

حجت الاسلام اکبری در خصوص حقوق عامه که به ویژه در جنگل‌ها و منابع طبیعی و محیط زیست بوده است، از جمله آن‌ها به بازگشت صد‌ها هکتار از جنگل‌های آق مشهد و سوادکوه اشاره کرد.

رییس کل سابق دادگستری مازندران بار دیگر از مردم، همکاران قضایی و اداری و نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه استان بواسطه کم کاری‌هایی که بوده عذرخواهی و طلب بخشش کرد.
 
وقتی منزل کارکنان دستگاه قضا شعبه دادگستری می‌شود!
تلفیق اخلاق و قدرت در عملکرد رئیس کل سابق دادگستری مازندران

استاندار مازندران نیز عملیات شب گذشته را عزت و اقتدار دیگری برای نظام اسلامی و کابوسی برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

سید محمود حسینی پور ادامه داد: وعده‌ای که نایب امام زمان (عج) داد که اسراییل ۲۵ سال آینده اش را نخواهد دید، در حال وقوع است.

استاندار مازندران با اشاره به مراسم تودیع و معارفه روئسای کل سابق و جدید دادگستری استان، از خدمات حجت الاسلام اکبری که شخصیتی اخلاق مدار و عدالت محور بودند قدردانی کرد و گفت: ایشان در اوج قدرت و در دفاع از حق، اخلاق نیکویی داشتند و تلفیق این دو فقط کار مردان خداست.

حسینی پور گفت: حجت الاسلام اکبری ادامه خدمت خود را در سمنان خواهد بود و جانشین ایشان از فرزندان مازندران است که سال‌ها در تهران مشغول فعالیت بوده و امیدواریم با حضورش شاهد شکوفایی و توسعه استان باشیم.

استاندار مازندران به این موضوع اشاره کرد که ۲۷٠ مازندرانی از مدیرکل به بالا در تهران مشغول کار هستند و از نگاه خوب ریاست قوه قضاییه در انتخاب یک مازندرانی در پست رییس کل دادگستری استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار