دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
هشدار رییس کل جدید دادگستری مازندران با مسئولان و متخلفان:
مسامحه و تخطی مدیران را نمی‌پذیریم/ قاطعانه با جنگل‌خواران مبارزه می‌کنیم
رئیس کل جدید دادگستری مازندران در روز معارفه خود اتمام حجتی با جنگل‌خواران و مدیران سهل‌انگار داشت و گفت: اگر مدیری در احقاق حق و اجرای عدالت تخطی و مسامحه کند، قابل پذیرش نیست و در برابرش کوتاه نمی‌آییم.
آوای خزر آزاده بابانژاد: معارفه رئیس کل جدید دادگستری مازندران که صبح روز یکشنبه در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با حضور حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی آزاد برگزار شد با استقبال بالای مسوولان و مردم به ویژه شرق مازندران همراه بود.

تمام صندلی‌های سالن همایش ۴۰۰ نفره اتاق بازرگانی پر از میهمان بود. بسیاری برای عرض ارادت به عباس پوریانی رئیس کل جدید دادگستری مازندران از شهر‌های مختلف آمده بودند و جمعیت قابل توجهی از آن‌ها هم‌ولایتی‌های آقای رئیس کل از روستای مهدیرجه گلوگاه و شهر‌ها و روستا‌های اطراف آن بودند.

جا برای نفس‌کشیدن کم بود و در اطراف سالن و درب‌های ورودی، همچنین حیاط اتاق بازرگانی نزدیک به ۲۰۰ نفر ایستادند، در میان افرادی که موفق نشدند وارد سالن همایش شوند، مدیران کل دستگاه‌ها و بسیاری دیگر از افراد حقوقی نیز دیده می‌شدند.

مراسم آغاز شد و سخنران‌ها یکی پس از دیگری پشت تریبون آمدند، حجت‌الاسلام موحدی آزاد دادستان کل کشور سخنران اصلی بود و در سخنانی اشاره‌ای به عملکرد مثبت صادق اکبری رئیس کل سابق دادگستری مازندران داشت که از این پس دوران خدمتش را در سمنان ادامه می‌دهد.

او در ادامه به پاک‌دستی و پاک‌دینی عباس پوریانی رئیس کل جدید دادگستری مازندران اشاره و اعلام کرد که یکی از عملکردهایش فعالیت ۱۵ ساله به عنوان رئیس محاکم عمومی و انقلاب تهران است و افزون بر ۵۰۰ قاضی نیز زیرمجموعه ایشان بودند.

پوریانی پس از اینکه حکم خود را دریافت کرد، ابتدا از عقل و اندیشه و کرامت به عنوان امانت‌های خدا در دست انسان برای خدمت به خلق گفت و پس از آن نیز همکارانش را به خوش‌خلقی دعوت کرد تا این صفت الهی را سرلوحه کارشان قرار بدهند.

او همچنین به همکاران قضایی و مسئولان استان گفت که با عملکرد مناسب، بتوانند مازندران را به استان برتر در کشور و منطقه به لحاظ توسعه همه‌جانبه تبدیل کنند.

پوریانی اشاره‌ای هم به منابع خدادادی به ویژه جنگل‌ها داشت و عنوان کرد که باید امانتدار مردمان آینده باشیم و از منابع خدادای به درستی استفاده کنیم.

این مقام قضایی تأکید کرد که قاطعانه با جنگل‌خواران مبارزه می کنیم. 
 
رئیس کل جدید دادگستری مازندران، قضاوت را کار خطیری دانست از این جهت که حق را باید به ذی‌حق رساند و در مسیر دادرسی اگر کوچکترین خطای عمدی و سهوی در سیستم قضایی باشد به عنوان حق‌الناس در فردای روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

او با بیان اینکه مراحل مختلفی در دستگاه قضایی کار کرده است، افزود: "پرونده‌هایی داشتم که به زعم خیلی‌ها شدنی نبود، اما وقتی نیت برای کمک به خلق باشد خدا کمک می‌کند".

پوریانی خبر امیدوارکننده‌ای هم برای فعالان اقتصادی استان داشت و خطاب به آن‌ها گفت: "بنده از همه شما که سرمایه را وارد کرده تا تولید ثروت کنید دفاع می‌کنم".

رئیس کل دادگستری مازندران خطاب به مدیران به معنای اتمام حجت با آن‌ها اعلام کرد: "ضمن آنکه در کنار مدیران هستیم؛ اگر مدیری در احقاق حق و اجرای عدالت تخطی و مسامحه کند، قابل پذیرش نیست و در برابرش کوتاه نمی‌آییم و بنا هم این نیست که جرأت را از مدیران بگیریم".

او در پایان سخنان خود گفت: "اینکه ذی‌حق چه کسی باشد برایم مهم نیست، پیوسته راه حق را دنبال می‌کنم؛ و در تمامی حوزه‌های قضایی در بین مردم حضور دارم".

این مراسم با تقدیم هدایایی به حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل سابق دادگستری مازندران و قدردانی از زحمات پنج ساله او همراه بود و در خاتمه نیز حکم ابلاغی از سوی حجت‌الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در انتصاب عباس پوریانی به عنوان رئیس کل دادگستری مازندران، قرائت شد.
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار