دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
مدیرکل سابق هواشناسی مازندران اعلام کرد
مدیرکل سابق هواشناسی مازندران گفت: هواشناسی مازندران در سه سال گذشته در شاخص آموزشی رتبه نخست را به دست آورده است.


کسب رتبه نخست هواشناسی مازندران در شاخص آموزشی طی سه سال گذشته

به گزارش آوای خزر از ساری، نوربخش داداشی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید هواشناسی مازندران که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با تقدیر از همکاران خود برای همراهی او در مدت چهار سال فعالیت در هواشناسی مازندران، اظهار داشت:  با وجود مشکلات مالی که داشتیم اما با همدلی و همکاری توانستیم به موفقیت برسیم، کار تیمی جواب داده و تیم در حد قهرمان و همواره آماده به‌کار است.
وی افزود: در بحث شاخص‌هایی که از سوی سازمان هواشناسی کشور برای ما تعیین شده است، رتبه اول تا سوم را در کشور به‌دست آورده‌ایم و یکی از رویکردهای سازمانی نیز آموزش نیروهای تخصصی بوده است.
مدیرکل سابق هواشناسی مازندران گفت: در سه سال متوالی شاخص آموزش هواشناسی مازندران در رده نخست بوده و در این استان با توجه به پدیده‌های جوی مختلفی که وجود دارد، پیش‌بینی‌های صحیحی ارائه شده است.
وی بیان کرد: در بخش هواشناسی کاربردی نیز به‌ویژه در حوزه توسعه‎ای، توانستیم گام‎های مهمی برداشته و آنها را در بحث اقتصاد مقاومتی بکار بگیریم، به‌طوری که از وارد آمدن خسارات به کشاورزان کم کنیم.
داداشی ادامه داد: در بخش تهک جاده‌ای و دریایی که مستقیم با جان افراد ارتباط دارد، توانستیم گام‎های خوبی را برداریم و در بخش گردشگری نیز که کار خود را آغاز کردیم، آن را با برنامه‎ریزی بهتری ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه توانستیم با همکاری استانداری مازندران کارهای بالقوه را بالفعل برسانیم، افزود: اکنون نیز در ادامه سالهای خدمت خود، در هواشناسی هستم و کار را نیز از استان جنوبی آغاز کردم، امروز هم در استان گلستان به خدمات خود ادامه می‎دهم.
مدیرکل سابق هواشناسی مازندران گفت: محمدرضا رضوی که اکنون مدیر جدید هواشناسی مازندران است، در گذشته مدیر هواشناسی گلستان بوده و از تجربیات ایشان در ادامه فعالیت‌های خود استفاده می‌کنم.
انتهای پیام/ 
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار