دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
زود گذشت اما سخت...
نیروگاه شهید سلیمی 40 ساله شد + پیام مدیرعامل
شرکت تولید برق نکا که آن را با نام نیروگاه شهید سلیمی می‌شناسیم؛ در روز دوم مهرماه سال 58 نخستین واحد بخار خود را وارد مدار کرد و رسماً بهره‌برداری آن آغاز شد. حالا 40 سال از آن دوران گذشته است.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، قرارداد احـداث‌ واحدهای‌ بخاری شرکت تولید برق نکا ‌ در سال‌ 1354 بین‌ وزارت‌ نیرو و کنسرسیومی‌ متشکل‌ از سه‌ شرکت‌ آلمانی‌ بنام های BBC ، Babcock  و Bilfinger + Berger  منعقد و متعاقب‌ آن‌ عملیـات‌ احـداث‌ در زمینی‌ به مساحت‌ 136 هکتار شروع‌ شد .نخستین ‌واحد بخار نیروگاه‌ شهید سلیمی نکا در دوم مهرماه 58 وارد مدار شد و واحدهای‌ بعدی‌ نیز هر کدام به‌ فاصله ‌‌تقریب‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ی‌ 6 ماه‌ وارد مدار شدند.

امروز 40 سال از آن دوران می‌گذرد و نیروگاه شهید سلیمی مفتخر است که در این مدت به توانمندی‌های زیادی دست یافته و اکنون در آستانه آغاز واحدهای توسعه‌ای دیگری است تا ظرفیت خود را بیش از پیش افزایش داده و خدمتگزاری به مردم را با پایداری شبکه توزیع برق، کمک به اشتغال با در اختیار گذاشتن برق مورد نیاز صنایع و تحقیق و پژوهش در ساخت سیستم‌های نوین به اثبات رسانده و برگ‌های زرین دیگری را به افتخارات این شرکت مهم و معظم در صنعت برق کشور اضافه کند.

مهندس محسن نعمتی در چهلمین سالگرد بهره‌برداری از این نیروگاه پیام تبریکی را صادر کرد که در ادامه می‌خوانید:

با سلام و احترام؛

نیروگاه شهید سلیمی 40 ساله شد + پیام مدیرعامل

ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و تمامی شهداي راه استقرار ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، بدينوسيله دوم مهرماه، چهلمين سالگرد بهره‌برداري از واحد يك بخاري و ورود نيروگاه شهيدسليمي نكا به عرصه توليد برق را به محضر شما نورآفرينان و خورشيدبانان صنعت برق و تلاشگران خدوم عرصه كار و تلاش و توليد، صميمانه تبريك عرض مي‌نمايم.

استحضار داريد كه نيروگاه بزرگ و خوشنام نكا عليرغم ناملايمات و خسارات عميقي كه در سه مرحله بمباران دشمن بعثي بر آن وارد شده، همچنان محكم و استوار در صحنه حضور دارد و نقش تأثيرگذاري در توليد و تأمين برق و پايداري شبكه ايفا مي‌نمايد به‌طوري كه در امتداد كسب افتخارات گذشته، امسال و در چهلمين سال عمر واحدهاي بخار ركورد توليد 440  مگاوات به ظرفيت اسمي در واحد يك بخار به ثبت رسيد و توان توليد واحدها در مقايسه با تابستان سال گذشته به ميزان 42 مگاوات افزايش يافت.

يقيناً ثبت اين موفقيت‌هاي ارزشمند در كارنامه درخشان نيروگاه در چهلمين سال بهره‌برداري آن، حاصل توانمندي، تخصص، ابتكار و خلاقيت، تلاش بي‌وقفه و همت جهادي همه مديران و كاركنان نيروگاه در برنامه‌ريزي، بهره‌برداري، انجام بازديدها، نگهداري و تعميرات پيشگيرانه، به موقع و دقيق واحدها، پشتيباني، اجراي پروژه‌هاي متعدد در راستاي رفع محدوديت و افزايش توان توليد و مهمتر از آن همدلي، وفاق و تعهد همه كاركنان عزيز در بخش‌هاي مختلف اين مجموعه فاخر است.

بدون ترديد كارنامه درخشان اين نيروگاه مملو از افتخارات و موفقيت است و علاوه بر ثبت عملكرد شاخص در ارزيابي‌هاي فني، به عنوان يك مجموعه مديرپرور و موفق، منشأء خدمات و بركات ارزشمندي در صنعت برق كشور بوده است.

بدينوسيله لازم مي‌دانم تا به حكم حديث شريف "من لم يشكرالمخلوق لم يشكرالخالق" از اهتمام وافر و خدمات صادقانه همه مديران و كاركنان حال و گذشته نيروگاه در صيانت از اين سرمايه عظيم ملي صميمانه تشكر و قدرداني نموده و از درگاه حضرت احديت توفيقات روزافزون و سربلندي براي شما خوبان مسئلت نمايم.

اميدوارم با اتکا به تجارب ارزشمند گذشته بتوانيم با اجراي دقيق برنامه تدوين شده تعميرات و بازسازي واحدها گامي مؤثرتر از گذشته در عرصه خدمت‌رساني به مردم، شكوفايي كشور و كسب رضايت پروردگار متعال و ملت قدرشناس ايران اسلامي برداريم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار