دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهشهر خبرداد
اجرای چهارمین طرح
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر از اجرای چهارمین مرحله طرح محله انقلاب در منطقه کم برخوردار شهرک امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر خبرداد که با مشارکت بیش از 23 اداره و دستگاه اجرایی خدمات رسان انجام شد.

به گزارش خبرنگار آوای خزر از بهشهر، سرهنگ حسن پورقربان با اشاره به تشکیل جلسات متعدد  با هدف رسیدگی به مناطق کم برخوردار  این شهرستان، اظهار کرد: چهارمین مرحله "طرح محله انقلاب" در راستای تحقق و پیاده سازی طرح جبهه خرمشهرها جهت رفع محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم برخوردار شهرستان بهشهر در منطقه شهرک امام خمینی (ره) اجرا شد.

وی مهمترین هدف اجرای این طرح را انسجام بخشی، تلاش به رفع مشکلات عدیده مردم و برداشتن موانع پیش رو دانست و تصریح کرد: بر اساس منویات حضرت آقا و تاکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، وحدتی بین مردم و مسئولان این شهرستان شکل گرفت تا خدمات شایانی به آنها ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر در ادامه به بازخورد و رضایتمندی مردم به این طرح طی سه مرحله گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع پیش روی مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار بدون واسطه با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین، مسئولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان به صورت دیدارهای چهره به چهره در همان نقاط آسیب دیده بررسی و رسیدگی شد.

برگزاری گشت رضویون محله محور، ویزیت رایگان پزشکی، دندانپزشکی، و دامپزشکی توسط شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی، مشاوره حقوقی و قضایی مختلف با حضور رئیس دادگستری، دادستان و کانون بسیج حقوقدانان، سرکشی از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، و دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، از مواردی بود که به گفته سرهنگ پورقربان در طرح محله انقلاب در شهرک امام بهشهر صورت گرفت.

وی ادامه داد: پیگیری آخرین وضعیت احداث مسجد و مدرسه توسط ادارات آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، اوقاف، تبلیغات و شهرداری، تعیین تکلیف اسناد مالکیت مورد مناقشه بین ادارات مربوطه و مالکین توسط اداره ثبت و اسناد، شهرداری، بنیاد مسکن، و برگزاری مشاوره انتظامی توسط کارشناسان انتظامی با استقرار ایستگاههای مربوطه و بازدید، در شهرک امام صورت گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهشهر گفت: طرح همگام با کشاورز، رسیدگی به مشکلات کشاورزان توسط اداره جهاد کشاورزی، برگزاری بازارچه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج جامعه زنان و شهرداری، برگزاری نمایشگاه کتاب سیار توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری کلاس مهارت آموزی ویژه بانوان توسط سازمان فنی و حرفه ای، برگزاری جلسات مشاوره و روانشناسی توسط اساتید دانشگاه ها، مرتفع سازی موانع موجود در احداث نانوایی توسط اداره صمت، و برگزاری مسابقات ورزشی توسط اداره تربیت بدنی نیز از دیگر اقداماتی بود که در اجرای طرح محله انقلاب در شهرک امام اجرا شده است.

سرهنگ پورقربان بیان کرد: توزیع سبد کالا توسط بسیج اصناف، مجمع خیرین و بسیج سازندگی نیز در حاشیه این بازدید انجام گرفت.

وی در پایان از اجرای پنجمین مرحله طرح "محله انقلاب" در منطقه گلشهر خبرداد که در تیرماه سال جاری محقق خواهد شد.

انتهای پیام/1006

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها